"Ben dış görünüşe önem vermem" diyen erkeklerin yanında niye hep güzel kadınlar var? İlişkilerde erkekler mi daha çok dış görünüşe önem verir, kadınlar mı?
"Ben dış görünüşe önem vermem" diyen erkeklerin yanında niye hep güzel kadınlar var?
Her insan dış görünüşe az ya da çok önem verir. Fakat cinsiyetler açısından kıyaslayacak olursak erkekler daha fazla verir. Yaradılışları güzel kadına kodlanmıştır çünkü ve bunu istemeleri oldukça normal. Erkeklerin güzel kadınlara zaafı var. Ama bu demek değil ki kadınlar erkeklerin tipine hiç önem vermez. Hayır, kadınlar da yakışıklı bir erkek isteyebilir nadiren de olsa. Durum şöyle ki güzel bir kadına birçok erkek tanımadan aşık olabilir. Ama kadınlar sırf bir erkek yakışıklı diye olmaz. Kadınlar kendileri için tatlı sempatik çekici buldukları bir erkeği kendilerine yeterli görürler ama erkeklerde genelde durum böyle değil. Güzel kız için şekilden şekile girenleri biliyoruz. Yakışıklı bir erkektense güzel bir kadın her ortamda çok daha fazla dikkat çeker. Erkek kadına kadın altına düşkündür, diye bir söz de var. Doğru.
2
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Eger bir kac ozellik tespit ettikten sonra ona kafam yatiyosa gonul begenmistir ee dis gorunus ikinci sirada kaliyor. Onemli olan adamligi siddet uygulamamsi guzel ve mutlu bir yuvadir istek. Ama adam cok yakisikli ama ici supriz yumurta gibi sansa olan insan kafam uyusmuyosa napiyim
Dış görünüşe önem vermem diyemem yani aşırı güzel olsun filan gibi bir cümle sarf etmem fakat beni etkileyecek bir kaç detay vardır bunlar önemlidir. Ee etkilenmediğim birinin de içini merak etmem.
Erkekler daha çok önem verir eskiden bu durum pek böyle değildi ama neyse 1 benim için karakter daha önemli diyip karakterden bahsedenlere 2 dış görünüşe bakmam diyip çirkin kızları tanımadan yargılayan kişilere inanmayacaksın tabi arada dürüstlerde var hanii😊
Kendi uydurdukları yalana kendileri bile inanmıyor çünkü. Öyle diyenlerin cogunun hayalinde bir Barbara Palvin bir Angelina Jolie falan yatıyor. Günümüzde öyle yani. Sekilcilik çok fazla. Kimse kimseyi kandırmasın.
çünkülük dış görünüşe önem vermemler falan hep fasa fiso her erkek dış görünüşe istese de istemese de önem verir karşim hiç boşuna atıp tutmasınlar nokta
Hep bunu diyen ünlülere bakarsak tabii hepsinin yanında güzel mankenler var ama genel olarak bakıldığında bu cümleyi kuran erkeklerin yanında çokta güzel kızlar bulunmaz.
Ben dış görünüşe önem verdiğimi hep deklare ettim ve halen de devam ediyorum. Dolayısıyla yalan söylemem söz konusu değil ve olmadı da. Ayrıca her güzel kadın hep yakışıklı erkeklerle evlenmez ya da sevgili olmazlar. Keza dünyaca ünlü Brezilyalı model adriana limanın sevgilisi metin hara.
İçide güzeldir bilemezsin. birde dış görünüşe önem vermiyorum diyen kişinin çnüne 150 kilo çirkin birini koy bakim sevgili olcakmı evlencekmi. hadi ordan sahtekar diyesi gelir insanın
Ben güzel kızların yanında çirkin erkek çok gördüm ama yakışıklı birinin yanında çirkin kız hiç görmedim. yani tartışmasız ve hiç kuşkusuz erkekler dış görünüşe daha çok önem verir.
Dış görünüşün olayını bitirmiştir. Dediğiniz gibi artık yanında güzel bir kadın var. O artık onun ve aradığı kavramlar değişti. Bir başka şekilde ifade edeyim. Şair burada diyor ki ; “ ben o bölümü geçtim be canım, ne güzeller gördüm, ne güzeller” .
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Tamam işte onlar iç güzelliğe yani çıplaklığa önem veriyor 😂😂😂 sen ne sanmıştın kalp güzelliği falan mı
Bir kadini seveceksen ilk once bedenini seveceksin yani kimse muneccim değil icini bilemez dis gorunus onemli azcik bakimli olsun kizlarda hep bu erkekler dis gorunuse bakiyo demesin
En İyi Cevaplar