Neyin doğru, neyin yanlış olduğunu anlayamıyorum. Sebebi nedir?

Olayları nasıl devam ettireceğimi, olaylara nasıl tepkiler vereceğimi bilmiyorum. Bilmediğim için de her şeyden kaçıyorum. Hiçbir şeyi doğru düzgün anlayamıyorum, kafam o kadar bulanıyor ki... Bazen cümle kurmam bile zorlaşıyor. Kimle konuşmalıyım, kimle arkadaşlığıma devam etmeliyim, neden onla arkadaş olmalıyım, neden konuşmalıyım? Sanki her şey gittikçe komplike bir hale bürünüyor.
Bilmiyorum, hiçbir şey bilmiyorum!
Neyin doğru, neyin yanlış olduğunu anlayamıyorum. Sebebi nedir?
Cevapla