Son günlerde türünüze düşman oldum doğrudur atara atar bundan sonra 😂😂😂
Kürekle dovuleceķ ve tava ile biynini delip pekmezini akıtacaklar var tabikide😀😀😀😀

Kürekle dovuleceķ ve tava ile biynini delip pekmezini akıtacaklar var tabikide😀😀😀😀

Hııııı dur bakim kendime katagori seçim😡
YÜREKLE SEVİLECEK...
Valla aşşagı kısım kurtarmaz yoksa o küregi tavayı alır agız burun girişir parçalarını tavada kızartırım haaaa😈
Benim gibi duygusal adam amca YÜREKDEN SEVİLİRR... söylemedi deme balkondan atarım😂😂😂😂😂
(ABARTMADIM DİMİ😉)
Hahahahah senden korkulur benden de psikopat😂😂😂
Amin mi disem bilemedim sen akrep ben kova 😂😂😂
Menüde ne yemek var? ona göre böl
2'ye ayrılır;
1. Zekâsını kullanan,
2. Penisini kullanan.
-
Zekâsına kullanana ayrı hasta ve hayranım!
Bulursan bana da haber et😀
Diğer şık için? 😁😁
sen gel de bana ben testeremi alır gelirim kaça böleriz bilmem ama parça pinçik ederiz
Ece yapma 😂😂
🤫🤫🤭🤭🤭🤭🤭Abovvv evlerden ırak
Cevap
54Cevap
Çekirdek kadar küçük parçalara ayrılır
Diyisin😀😀
Yes :D
Bence özünde 1 ama sen bunu parçala parçalayabildiğin kadar.
Erkek bir ağaçtır. Zamanı geldiğinde çiçekler açar meyveler verir zamanı geldiğinde yeniler kendini yaprakları döküverir. Herşeyi meydanda gibi gözükür ama köklerinin nereye uzandığını kestiremezsin. Kasırga esse dimdik durur ama kul yapımı bir baltaya dayanamaz yıkılır gider. Erkek ağaçya işte odundur özünde bazen bir kütük kalır bazen o kütük dediğin inanılmaz şık bir masa olur. ya da hamuru sağlamdır erkeğin kağıt olur. Erkek tek başına sadece ağaçtır. Gerisi teferruat.
erkeklere lütfen emperyalistlerin Osmanlı devletine muamelesini yapmayın.
bir toplumda kadınların düzeyi neyse erkeklerin de düzeyi odur. erkekler kadar güçlü ve egemen olmak için daha çok çalışın. kadının çalışmadığı ve eğitimsiz kaldığı bir toplumda, erkekleri suçlamak en kolayıdır.
Cenk beyde konusti 😒😒😒
kadınlara kananlar ve kadınları kandıranlar evet ikiye ayrılıyormus gercekden :)
peki kadınlar niye kanmayı secer :)
O kategorilerr girenlere sor😑
ben buralarin yabancisiyim bildigim kadar cevapladim o kategoridekiler dusunsun :)
Onu bunu bilmem iki tür erkek var, biri efendi biri p*.
Efendileri üzüp, p*. leri seven de siz kadınlarsınız.
Baa niye atar yapiosan😑
MAşallah saydıkça saymış :-D Hani 2 ydi o :-D sakin ol
2 yi azcuk gecmisse ne olmis yane 😂😂😂
Azcuk muu :-D Bian erkek olduğumdan utanacaktım bu ne hırs. Hamd olsun üstüme alınmıyorum :-)
Delirttikleri icin bele oluo yoksa ben kedi gibu insandum😒😒😒
Hayırdır kim delirtti seni :-/
Evde besledim okus😱
Başka besleyecek birşey bulamadın mı öküz besliyorsun. Panda yürekli birini bulamadın mı :)
Maalesef piyangodan bu cıktı ben istemeden bana kalsa goril beslerdim😂😂😂
Evet gorili bende tercih ederdim en azından oturdan kalktan anlıyorlar öbürü adı üstünde bakıyor trene bakar gibi :-D :-D
Yok goril pammik gibi oluo kucana yatip uyursun en azindan okus olmio
evet önemli olan pambik olması zaten :-D :-D :-D
😂😂😂😂
Senin şu pammik hakkında konuştuk hep hakkını helal et hadi sen söyle senin pammik benim laf etmem doğru olmaz :-D
Aman salla ya kafa buliom bende zTen😀
:-D hahaha benim gibi relaks biri 😎 mermiye kafa atarız biz
Mermiye kafa atarmiyim bilmrmde hayata kafa tuttuğum kesin😀
hmm anladım biz çok çabuk 5 kişi oluyoruz diyorsun :-D
bir daha konuşmaya cesareti olmuyacak şekilde ayırmak lazım
Diyisin 😀
hıhı bnce 6 ayrılma çünkü saydıkların 2 değil 6 :))))
Sende türet o vakit😒
wallah sen hepicigini sayıvermişin bana gerek kalmamış eline yüregine ağzına sağlık 1 adet duble menü iskenderi hakettin:)
😀😀😀😀 tobe yarebbim
hihihih:))
Erkekler 2 ayrılır tatlım normal mod öküz modu 😋😋
O da iyiymis öküz olani kasaba verrk 😂
verelimde kurtulalım tatlım :P
''Bir kağıt 7 defadan fazla katlanamaz'' önermesi gibi olmuş :)
Bu kadarmis demek😒
O kadar da çok şey hak etmiyor muşuz demek :p
Bu da bir şey :)
Alt yorumlarda turetiolar ama😂😂
O onların ayıbı :p
Neler yazmislar😂😂😂
Benim terbiyem el vermez bunları söylemeye
Okurken utandım :p
aklı donunun içinde olan ve olmayan olarak , kiye ayrılır
Brawoooo
bide dilini cekip ensesinden cikarmalik erkekler :@
Heytt be nigoş 😂
HIHHH :@ :D
Erkekler serseriler ve adamlar olarak ikiye ayrılır, kadınlar ise eğlenecekleri zaman serseri, evlenecekleri zaman adam tercih etmek üzere tek türe ayrılmıştır.
Dogru tespit
benim ne günahım var şimdi..
efendi efendi çalışıyorum :)
Tamm sen git şoo köşede dur😂
erkekler değilde insanlar desek belkide daha doğru olurdu yüzlerce çeşit kişilik karekter var ve bizler malesef her türlüsüyle karşılaşmak zorundayız hepsinede sabır ediyoruz
Dogru diosun
Kadına göre değişir. Parçapinçik de eder, bir bütün halinde de bırakır 🤣
Sence ben naparim😂😂
yav genelleme yapıyosunuz da ben naptım şurda sakin sakin mesaimin bitmesini bekliyorum :D :D
Sesli güldüm 😂😂😂
Sen tam tava ile biyni delineceklerdensun😂😂
Ben ele diom 😂
Birazcik öylr😀
2 ye ayrılır ben ortalarından gecerim kimseyle işim olmaz :D
Eferim hemso
Eywlah hemsos
Yürekle sevilecekleri değil diğerlerini sevdiniz ;)
Ben değil 😂
Bilmem onu 😂
Ben gıcık, sapyo, elitist ve seksi özgürce yaşayan tayfadanım. :)
Valla kadın kaça bölerse erkek o kadar ayrılır
Severken ayrıldıysa erkek 2 mizi 3 e ayırdın der
Erkekler 2 ye ayrılırlar sonrada maç yaparlar 😏😏😁😁
Huyunuz batsin😒😒
Teşekkürler 😏
Bizim de var ama susuyoruz ve böyle şeyleri gerek bulmuyoruz...
Hepsi aynı b. kun laciverti
Biliom gi amannn
Beyninin etini yiyesiciler de var
Hahahahah😂😂😂
Bide şu var ya " Onu bin parçaya bölsem içim soğumaz, ama kaybolacak bir parçasına da gönlüm razı olmaz"
Buda iyiymis 😂
uffff... Ne kabahat işledik bu kadar ama yaaa :)
Yapmissiniz ki ondan dioz😆😆
bak bize yaa... ne şapşikiz biz... Kadın neden mucize üzlülür mü hiç. ah biz varya biiiz... :)
Mucize derken😱
baya bildiğin Allah'ın mucizesi... Değil misiniz?
Kime göre ama bela goren cok bizi
Mucizeden anlayana ve anlamayana göre... :) :) :)
bence de ikiye. iyi ve kötü :D
bide senin saydiklarin tabi )
Liste uzun😂
Hepsinin boyu posu devrilsin. 😂😂
Aminnn😂😂
Sen kaça ayırmak istiyor isen can :)
bir 300 500 e can can 😀
parçala kim tutar seni :D
Tutmayin beni😂😂
İkiye ayrılır. Ben ve diğerleri ( :
Öz guvende tavan
Neyse😑
Ben ve diğerleri diye ikiye.✔️
Hıhhh kendini seçmiş 😒
Yine ne yaptık abla 😅
Soldan soldan geleyi baa
İfo sakin ol canım ya 😂
Hhahaahah biliossun😂😂
Ayıpsın, Avrupa Yakası candır 😂
Bide çiko vardi 😂😂
Burhan Altıntop'un evinde bir ağlayan çocuk tablosu var o abla 😂
He onu diom😂😂
Ben suçsuzum hakim hanım 😂😂
Sen uslu dur 😂
Hep öyleyim ki 🙏🙏
kaç parça bölsende o parçalar yine birleşir tek parça olur pek fark etmiyor
Vay be takip ettiklerim tek tek feminist oluyorlar
Seni de engelliyorum o zaman
Kim feminist😂
Sen.
Hayatta deilim 😒
Ne istoyonuz bozdon😂😂
bir sey istemioz😒
O yuzden mi hep boyumuzu posumuzu deviriyonuz ☹☹
Kim yapmis oni😱😱
Sizzzs 😂😂
İkiye ayrılır kocam ve diğerleri.
Bütün halinde daha faydalıyım:)
Sen mi yok en cok da seni bölmek lazim😂
Belki de haklısın:)
Bir çok kadın benim tadıma bakmalı:)
Selim zıkkım olasin😂😂
Sağ salim demek istedin galiba:)
Parçaladın , kırdın kırdın ne kaldı :D
#emre00
Vardir daha onlarda kopsun😂
Hahahahah az bile 😂😂
Olsun olsun adam olan iyidir
İkiye ayırın tam ortadan ossun ama 😂
Desteremi kapip geliom😂😂
Anam niye önce benden başlıyon ki yok mu yakınlarda hiç kimse 😂😂
Piyango saa cikti suprayz😂😂
Son bir isteğam olabülür mü piki
Olabilü de hele😀
Beni en sona gosan ilkin ben ölmeyim
Hahahaha piki bakalim😂😂
Seni bu soruda etiketledim ama olmadı
KS’de takıldığınızdan eşinizin veya sevgilinizin haberi var mı? ↗
sakin ol şampiyon 😂😂😂
Sakinim desteremle bekliom😂😂😂
Bak çikileta dime baaa olmio 😂😂😂
sesi büzülesiceler..:))
Kimin 😱😱😱
😂😂😂😂
Kadınlarla aynıyız işte 😂😂😂
Nasssi
Aynı işte erkeklerin suçunun olduğu kAdar kadınlardada var evet istisnalar hariç tabi ama her iki cinstede eksiler çokkk
Ben hangisiyim acep 😂😂
Kurekle girisilen😂
Teessüf ederim 😂😂
Hic bir sey etme bak boyu posu devrilesiceye gecen😂
Ne bu şiddet yine yav 😆😆
Az bile sen şiddet görmemişin😒
Yapmazdim alistirdilar😂
Kimin 😱
Ben tek çalisirim😂
Ben yurekle seveceklerdenim 😊
'Erkek şiddetine son'
Sen sus midyeli
Erkekler napti sana da düşman oldun kiz
Sinirim tavanda
Türünüz yuzunden
Degilsiniz
Biz deiliz😑
Gozu kor olasicalar
Aminn
Bazen neyse...
He neyse
Ben sevilecekler bölümündeyim. 🙈
Sakin yaa 🙄
Sakinim😑
Biz size yazıyoz mu böyle şeyler hıı😓
Elinize mi vuruuoz yazin sizde😒
yüzü far paletine sokulacasılar 😓
Hahahahahahhahahaha😂😂😅😂😂
Kaça ayırmak istersen ona 😂😂😂
erkeksiz de durmazssınız
Kim demis onu
adem havadan biliyoruz
Abowwww evlerden ırak pisikopat 🤭🤭
Bu ne şiddet
Ne olmus😨
bamya ve patlıcan olarak ikiye ayrılır
Beni unutma kelebammm
3 e ayrılır
1
2
3
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar