Akraba amca oğlu dayı oğlu mesajlaşmak yasak.
Elini tutmak öpmek sarılmak yasak.
Ben yokken eve gelmesi evine gelmesi yasak.
Eşim olacak kişi için geçerli sevgili kullanımıyorum.
Lütfen bakar mısınız?
Kuzenimle ilişkimiz? ↗

Olabilirmi olabilir ama olmamasini isterim acikcasi ben kiskanc biriyim kavga etmemize neden olan seyleri hayatimizdan uzak tutmayi tercih ederim buda o seylerden biri
EyvAllah abim olabilir ama nasıl arkadaş yasak da akraba EyvAllah ama sınırlarını bilecek ben yokken eve gelmeyecek kuzen amca oğlu filan bekar adamı evimde istemem ayrıca ben yokken ne işi var evde? Bende abi kıskanç biriyim herşey olabilir insanlar çiğ süt emmis Allah korusun önce tedbir sonra tevekkül.. Görüşün için teşekkür ederim abim 😊
Rica ederim soner
Çalışıyorsa, iş arkadaşı olabilir, iş dışında görüşemez ama,. ailesi tabii görüşebilir yalnız onuna sınırları vardır.
Hoş buldum, hayırlı ramazanlar. Akrabadan kıskanmam. Çok aşırı bir samimiyet yoksa iç içe değillerse hayır. Ama karşı cins arkadaşı olmasın. İstemem ben.
Hoş gördüm.. hayırlı ramazanlar.. Hımm mesela amca kızı dahi kızı hala kızı öpmek sarılmak serbest mi? Yalnız buluşmak görüşmek serbest mi? Bende istemem arkadaş markadaş akrabaya da mesafe isterim.. Görüşün için teşekkür eder diğer sorularıma da bekler huzurlu ve mutlu akşamlar dilerim...
Yani o kadar da değil akrabası sonuçta. Ben de kuzenimi uzun zaman görmeyince sarılıyorum. Normal bir durumdur. Durduk yere sarılıp öpmuyoruz zaten ve neden buluşsun ki durduk yere topluca bir piknik şu bu olursa normal yani. Evet arkadaş yok🤗iyi akşamlar
Bence o kadar yani..
Akraba da belli mi olur haberler de neler neler var burda bir sürü kuzenimi eve attım kuzeneen hoşlandım kuzenim taciz etti diyor korkuyorum valla ben yokken birşey olur parçalarım ben adamı işte tedbir alayım diyom bende ben kızlarla tokalaşmiyorum valla kuzen muzene de sarılmam zaten ha kuzen ha arkadaş ha yabancı farkı yok hani bazıları var tek başına bulusuyor hep beraber buluşuruz görüşürüz sıkıntı yok arkadaş kesinlikle yasak hem Benim de yok eyvallah
Ama kişiye bağlı bu ya sevdiğimize güvenirsek sorun olmaz ki
Kuzeni ile evlenenler var yani akraba evliliği onu saymazsak, aileden aileye değişir ki bu durum. Yani güven önemli. Kan bağı var sonuçta efendi, düzgün olan biri yanlış şeyler yapmaz. Sen yapar mısın? Bence hayır o zaman karşındaki içinde öyle düşün.
Kuzenimle ilişkimiz? ↗
Buraya bakar mısın?
Benim birsuru kuzenim var. Samimi olduklarım var ama, bir abiler cidden. Namazında, çok efendi, cidden çok iyi karakterli abilerim var. Ama olmayan da var mıdır? Vardır.
Baktım zaten oraya. Ama dediğim gibi sen öyle bir şey düşünür müsün? Efendi isen hayır. O zaman her kişi her aile aynı değil.
İşte o yüzden, değişiyor durum. Abartmamak gerek, güzel düşünmek gerek. Allah efendi kişiler ile karşılaştırsın hayırlısı olsun.
Amin amin amin inşAllah da ben yine de dikkat ederim..
Mesele evliyiz ben yokken erkek kuzen evimde ne işi var?
Mesela mesajlasiyorlar bok mu var ne konuşuyorsun?
Mesela evli diyelim gelsin mümkünse ben varken gelsin?
Ya çok kötü insanlar var ilerde birşey olur diye korkuyorum eşim için testiyi kırmadan önlem almak gerek şeytan vesvese imamı bile cildirtir belli olmaz ahir zaman güzel insan edep ahlak namus insanlık çok kötü.
Olabilir, sınırlarını aşmamak kaydıyla.
Elbette , bunlar yakınlık derecesine göre değişir.
Ayrıca rica ederim. İyi akşamlar.
Kıskaçsın. Burcun nedir? 😊
Ahaha, çok alemsin 😀
Ben, teşekkür ederim. Güzel insan 😊
Sana hak veriyorum. Artık. 😊
Çok haklısın. Hoşbuldum 😊İyi nolsun paydos ettik, şimdi servis deyim. Eve gidiyorum. Sen nasılsın?
Amin ecmain, çok teşekkür ederim. 😊 ve Rabbim iyilik güzellik versin.
İşim otelde, mutfak, stajyer aşçı.
Amin inşAllah 😊 Rica ederim EyvAllah amin amin cümlemize güzellik versin Rabb'im 😊Himm oteli hiç sevmem mutfağı da sevmem stajyeri de sevmem aşcıyı severim nefis yemekler oh oh 😅😅orda bir sürü erkek vardır çok kıskanılacak bir meslek😅ben ilerde eşim bildiğimi bir yerde olsun istiyorum hata ben çalışır bakarım zaten eşim çalışmasın otursun evinde ben köpek gibi çalışırım 😅
Yaa sen gerçek misin, 😀 çok alemsin, ve evet, beyler daha çok aşçı olarak calıştığım alanda, lakin benim duruşumu bilir ve ona davranırlar. Yanii no problem ayrıca 😊 İnşaallah Rabbim gönlüne göre eş nasip etsin, güzel insan. 😊
İnsanların inkar ettiği inanmadığı bir gerçeğim ben bile inanmıyorum bazen kendime 😂 teşekkür ederim senin güzelliğin valla yazdikca yazıyorum bende 😅Himm beyler daha çok o kadar herkes haddini bilsin kodum bozuk kodum mu oturturum heee😅😅bakma şeker surata çok fenayım ben😅😅 sevdiğim ve sevdiklerim söz konusu olunca canları yanınca görmez gözüm hiçbirsey😅Zaten az çok görüyorum biliyorum ben seni görüşlerden😊Amin amin cümlemizin gönlüne göre eş versin Rabb'im kimine beddua kimine dua dua olur inşAllah sen evli misin?
Ahaha 😄cidden beni güldürdün, senin eşin olucak insanın işi zor lakin bir o kadar da tatlı atışmalı geçicek. Bu arada uzun bir evliliği geçtiğimiz yıl bitirdim. Ailevi faktörler den.
Hahaha zaten gül istedim😅her daim gül hep gül 😅bence hiç zor değil bulaşık yıkarım temizlik yaparım cam silerim her türlü musluk şifon elektrik bilgisayar tamiri yaparım sonra şiir severim okurum söylerim şarkı markı gece hayatım yok kahve nedir bilmem gitmem futbol ile alakam yok parti tutmam eşim ne tutarsa destek olurum parti takım laf edeni öperim 😅
Herşeyi eşimle isterim gezmek tozmak misafirlik onsuz gitmem hiçbiryere sonra ne yaparsa yerim sevilenin yaptığı güzel gelir sevene tabağa su koyup içine türkürse ekmek banar da yerim luna park sahiller dans etmek bayılırım gökyüzü yıldızları izlemek vs vs aktifim deli dolu çılgın atışmayi da severim ben naz trip cilve severim sevmek herşey demek benim için sevginin gücü sınırsız 😊Himm hayırlısı olsun Rabbim yar ve yardımcın olsun peki ailevi derken örnek verebilir misin? Senin ailen mi karşı tarafın ailesi mi?
Yahu hızına yetişemiyorum, çok seri yazıyorsun. 😄
Bu arada senden harika bir eş olur, fedakar bir yapın olduğunu hissediyorum.
Ayrıca her iki ailede sorun yaratıyordu.
Seni tanımak güzel. Bugün günüm güzel geçer. Sağol çok sağol. 😊
Hımm hizliyimdir konuşurken de öyle heyecanlanirsem hele tutabilene aşk olsun😅 Teşekkür ederim senin güzelliğin Allah razı olsun ben ilk aklıma gelenleri yazdım fedakarlik şart sevmeyi bileni isterim seven fedakarlık yapar ve herşeyden fedakarlık yaparım hislerinde yanilmadin doğrudur ve olması gereken budur bence sevmek lafla olmaz😊 Teşekkür ederim aynı şey benim için de geçerli 😊Daha yakından tanımama fırsat verirsen sevinirim😊Her geçen günün bir önceki günden daha da güzel geçer inşAllah😊Hatta her saniyen😅 Günler çooook uzunnnnn😊 EyvAllah sen de sağ ol ve sağol 😊
Çok teşekkür ederim, bu güzel sözler için. 😊 bilmukabele. Ayrıca bende sizin gibi güzel bir insanı tanımak isterim.
Ahaha 😀tamam unutmuşum.
😀😊
Cevap
13Cevap
Ben herşeyden kıskanıyom zaten 😅 kız neymiş döverim valla sadece annesi ve kardeşi dışında 😅😅😅 akrabalarındanda kıskanırım ama yani benim ve kuzenlerim gibi olursa kıskanmam kuzen ve akrabalarını ama fazla yaklaşırsa gebertirim bensiz gezemezde 😤
Yok.. Olamaz da.. Benim de olmaz.. Onun arkadaşı da sevgilisi de benim.. Benim de öyle, arkadaşım da sevgilim de odur.. Akrabalardan kıskanırım.. Ama yanlış bir şey olamaz çünkü onlar onun kardeşi sayılır...
Rica ederim..
Olabilir ama cok samimi olmadan. Yani merhaba nasilsin diyebilir bu kadar. 😀 akrabaysa biraz daha fazla konusabilir. 😂
kız arkadaşı olmasın ne gerek var ki ben sevdiğime arkadaşta olurum eşte sevgilide... akrabada da eşim sınırlarını bildiği takdirde kıskançlık yapmam
En güzeli😉👍👍👍
hoş bulduk :) sınırları belirli olmak üzere tabi ki arkadaşları olabilir. kıskanırım söylenirim ama kendimi kontrol etmeye çalışırım.
Hoş gördüm 😊Himm sınırlar mesela öpmek sarılmak serbest mi? Bende kıskanırım.. Sesini bile kıskanırım duyan her erkekten... Kendimi kontrol ederim zaten de ben evlenmeden önce konuşurum olursa olur olmadı mutluklar.. Zaten sevgili olmuyorum 😊 Görüşün için teşekkür eder diğer sorularıma da bekler huzurlu ve mutlu akşamlar dilerim...
şöyle ben yaşı bana yakın erkek kuzenlerimi öpmüyorsam, onlarla el kol şakaları yapmıyorsam o da kendi kuzenine de olsa yapamaz. rica ederim iyi akşamlar..
Güncelleme : iğrençleşmiş.
aynen ya çok haklısın valla özellikle yazın dikkat et eve giren sineklerden bile koru mazallah nolacağı belli olmaz.
Ben bekarım ya ilerisi için zaten açık ve netim bu konuda olamaz benim de olmaz izin vermem amca oğlu dayı oğlu falan filan yasak bende aynen ne demişler essefi sağlam kazığa bağla sonra tevekkül et önce tedbir sonra tevekkül güven ile alakası da yok insan oğlu çiğ süt emmis eşime birşey olsa hani gelecekteki ölürüm.. Görüşün için teşekkür eder diğer sorularıma da bekler huzurlu ve mutlu günler dilerim 😊
şaka mısın ya ben dalga geçiyorum sen gidip bir destek almalısın bence hiç normal değilsin.
birşey diyim mi birini bulsan bile böyle birini kimse çekmez o yüzden bir an önce yardım al, ilerde mutlu olman için.
Bende birşey diyim mi? Bir sürü var ev kredimi bekliyorum borcum harcım var kimse sen değil... ama senin gibi çok var..
😅😅😅😅Kızın birine yazmayı kestim sırf bu yüzden sonra neler neler yazdi ne istersen o olsun diye keyfi bilir kabul edene EyvAllah etmeyene de mutluklar dilerim ki eden de çok😅
O kızın verilmiş sadakası varmış, çok sevindim onun adına :D
geldiği gibi gitmesin de 😂😂😂
Beni tanıyan vazgeçemez açık ve net...
Zaten evlenince herkes görür nasıl mutlu ediyorum eşimi kendi kendime sevsem bile cümle alem duyar sevgimi...
Herşeyi konuştum sordum ettim vaat etmem elimden gelenleri söylerim olursa olur olmadı mutluklar dilerim...
Sıkıntim yok benim olsun sevmem kimseyi mutlu edebilmek için severim elimden gelenin de fazlasini yaparım hayırlısı...
ne güzel bir şey ama ne kadar seversen sev bu kadar kıskançlığa kimse dayanamaz, hapis hayatı çekemez.
EyvAllah da hapis hayatı yok ki deli doluyum ben gezmeyi tozmayi severim çılgın hafif serseri ne hapsi? Gezer tozaris herşeyi birlikte olsun isterim misafirlik gezi vs vs sevmeyi bilmek çok önemli tek şart krriteer sevmeyi bilmek benim için seven sevdiği ile mutlu olur sevmeyi bilmeyen ile işim olmaz.
tamam da erkek akrabalarıyla bile görüşmesin ne demek sen olmadığın zamanlar da kızın da kendine ait bir hayatı olmalı yapışık ikiz değilsiniz sonuçta
Alla alla yahu görüşmesin demedik ki? Sözlerim derindir...
Akrabası eşi dostu olur tamam mı? Ben yokken görüşmesin evimde ne işi var ben yokken erkek misafirin hı?
Benim hayatım yok evlenince eşim hayatım olur başka hayatım olmaz olmaz ne demek kendine ait bir hayat?
Böyle aşk mı olur sevda mi olur?
çok yanlışsın ne kadar evli bile olsan herkesin kendi hayatı vardır. Eşin olduğu zaman tabiki bu hayatı birlikte paylaşacaksınız ama her zaman kendi alanını ve sınırlarını koruman gerekir mutluluğun için. İki kişinin bir olması başlarda güzel görünebilir fakat bir süre sonra o birlikteliğin aşırı olduğunu görünce sıkıntılar da beraberin de gelir.
Sevmeyi biliyorsa gerçekten sıkıntı olmaz.
Herkes değildir herkes.
Hayırlısı.
Rabb'im gönlüne göre versin inşAllah herşeyi.
Benim sevgimin sınırı yok kuralları var sınırı yok hep daha çok bazı şeyler açık ve net değişmez haberleri izle neler var neler ben güvenmem kimseye sakinirim gözümden bile zaten zorla değil ya kabul ederse sevgili için değil eş için...
teşekkür ederim güzel dileklerin için. Senin içinde en hayırlısı olsun. Hoşçakal.
dinen uygun degil benim zaten goruseceksen biri ile evli olmali aile dostu olmalıyız sokakta bulmadım kocamı ben
ricalar efenim.
Tabikide herkesten kıskanırım akraba diye sanki akrabalar evlenemiyor mu
Isterse olabilir. Ama kendim karşı cinsle arkadaş olamam. Güvenmiyorum çünkü.
En güzelini yapıyorsun Ben de öyle arkadaş olmuyorum karşı cinsle eşim olacak kişi edeceğim benden aynı şekilde akraba filan da istemem uzak olsun hepsi ben varken görüşebilir ben varken evime gelebilir onun haricinde istemem görüşmesin mesajlaşmasin görüşün için teşekkür eder huzurlu ve mutlu akşamlar dilerim
Akraba neticede ne bileyim onunda sakincasi olmaz herhalde 😄
Akrabalardan kıskanmam ama karşı cinsle kanka tarzı bir ilişkisinin olmasına karşıyım
tabı kı kıskanırım kısıtlarım ama onu arkadaş cevresınden koparamam cok yakın olamazlar o kadar
Olabilir.
Kıskanırım fakat benim nasıl tepki göstereceğimi karşımdaki adam bilir.
Arkadaşı olamaz. İş dolayısıyla konuşur eder. Başka olamaz
Bizde akraba kardes gibidir ondan asla kıskanmam aynı yatakta uyusalar bile ama kız arkadaşları olsun istemem
👋👋👋
Soruya bak sen akrabaya bak..
Kuzenimle ilişkimiz? ↗
Herkes aynı değildir ki ona bakarsan kayınvalideyle damat ask yaşamıştı insanın kanı bozuksa ne kadar engellersen engelle bir şekilde yapar
Sana bir şey diyim mi aşırı kıskanç kısıtlayıcı olupta aldatılan ruhu bile duymayanları çok gördüm ondan boşuna sevgilini sıkarsın böyle
Anlıyorum seni
Tamam düşünüyorsun ama kadın sıkılacak fazla ilgiden ve kısıtlanmaktan
Herkesin sevgi anlayışı farklıdır ama
Çok sabit düşüncelisin kim ne derse desin senin düşüncenin en doğru olduğunu iddia ediyorsun ne desem boş
Tabiki yapar ama her şeyin bir sınırı var o zaman Esin’de kıskanç sana desin evde dur dışarı çıkma kimseye gözükme kabul eder misin böyle yaşayabilir misin ne kadar seversen sev her seye tamam diyemezsin kıskanılmak güzel bir duygu ama kısıtlanmak insanı mutsuz eden bir şey
Mutlu olan olduğunu sanmıyorum kısıtlanmanın vereceği sinir ve huzursuzlukla sana patlar benden söylemesi ilk başlarda cicim aylarında insan dayanır dediğini yapar esinin ama sürekli sürekli olacak şey değil
Keske o kadar kolay olsa ayrılmak boşanmak yeniden biriyle olmak hem aşırı seveceğini kıskanacağını söylüyorsun hemde talip çok ayrılırım diyorsun ilginç
Benim için kolay hiç kimse vazgeçilmezim olamaz hiç gitmeyecekmiş gibi sevmem Mesela herhan gidebilirmiş gibi Çünkü herhangi de bilirler çok severim insan gibi değil köpek gibi severim ama Sevmeyi bilmeyen birisini sevmem vazgeçerim her şeyi evlenmeden önce konuşma taraftarıyım�şine gelirse Eyvallah gelmezse mutluluklar dilerim Evet aşırı severim Talip çok ne yapayım yani ev kredim olmasa çoktan evlenmiştim ailemle yaşıyorum
Değişik birisin ne diyim
İyi geceler
olabilir tabi hangi çağdayız. Sadece ben tanımalıyım
çağ atliyor yani bir bayan bir erkekle arkadaş olabilir kendi biliyor mesafesini koruyabiliyorsa. Eşi veya sevgiliside biliyorsa sorun yok bence. Aşırı kıskanmak güvensizliktir bana göre. küçüğümmüs 22 yim bir kere🙈
Çağ beni bağlamaz..
Ben benim değişmem.
Sence olabilir EyvAllah..
Kıskanmak başka da bunun kıskanmak ile alakası yok..
Hıh sanki çok büyüksün yine senden büyüğüm naberr😂genç görünüyorum o başka 😅bak şimdi öz baba kızına tecavüz ediyor kuzen kuzene tecavüz ediyor nasıl güveniyim ben? Ne demişler eşşegi sağlam kazığa bağla sonra tevekkül et önce tedbir sonra tevekkül
güven olmadan ilişki yürümez. Ayriyeten 2 yaşından beri erkek bir arkadaşım var. Şimdi bu adamla ben tek erkek diye arkadaşlığımı kesecek değilim beraber oynayıp koşturduğum kişiyle.20 senedir tanıyorum
Güven insanlara kıza değil...
Ulan ne tecavüzler var neler neler oluyor ne guvenicem anasını satiym..
Eşime güvenirim... Eşim başka insanlar başka...
Eşim olacak kişinin senin gibi arkadaşı olsa benim nazarim da ben varken görüşür o da evlensin kari koca gezelim evimize gelsin buyursun bekar istemem evimde...
valla sacma. insanları ölcüp bicmek lazım. Ama senin görüsün tabi🙏🏾 sen öyle yaparsin o zaman
Ben de taniyorsam ve hareketleri seviyeli, yürüme gibi amaçları yoksa tabii ki de olur.
Çok ta müsaade edeceğimi sanmam kişisine gore degisir arkadaşlık kabul de mesafe önemli
Aynen haklisin simdi başka turlu desem ne kiskancsin falan olacak en küçük karşı cinse tahammulum yok aslında 😂😅😅😅
😂😂😂
Akrabasını kıskanmam o kadar sıkmam hatunu
Akrabasından da kıskanacak değilim adamı.
Ben kıskanırım eşim olacak kişiyi bu ve bunun gibi pislikler yüzünden...
Kuzenimle ilişkimiz? ↗
Kimse ile arkadaş olmasını istemem karşı cinsle 😐
Yok oyle bir dunya kardesim...
Is dısında dialog yok o da belli seviyede
Ben yapmiyorsam o da "yapamaz"
Olabilemez o benimdir o benim o benimdir ancak
Bir mukabele kardes iyi aksamlar
Eşimin olamaz ben çok kıskancım çıldırırım
Hayır olamaaaaaaaaazzzz ;)
Tek arkadaşı ben olurum.
Olabilir abim ama hepsini önce bir döverim
Kafam nasil biliyomusin abim Şu an jupiyer serefsizim😂😂
Bigün semte geri dönecegiz abicim elimizde keleşlerle😂😂
Valla ahtım var intikam alacagım bikaç kişi var birini sen biliyosun zaten şu okul bir bitsin ben biliyorim yapacagimi
Olamiyorum abim unutamiyorum bana yasatilanlari sin bir senem zehir oldu ne cektigimi kendime yaptiklarimi bir bilsen?
Abi güvenemiyorim hicbi kıza onun yuzunden askerde kalmayi istememin sebebide bu kaybedicek biseyim kalmadi
Eş derken?😂😂sen önce kendine bir bulda😀
Çok samimi olmadan arkadaşı olabilir.
Rica ederim😊.
Kıskanç biriyim bana ters hareketler
Arkadaşı olamaz yakın akrabalardan kıskanmam
Söyledikleriniz zaten ters şeyler olursa garip olur allah gönlünüze göre verir inşallah
İnşallah
Hayır kıskanmayı pek sevmem
Sınır olacak. Kıskanırım.
Rica ederim , hayırlı Ramazanlar.
Genel sohpet el sıkışma yeter.
Aşırı kıskançlık iyi değil
olabilir ama kıskanırım :))
Olabilir.
#Güneş-ay
Olabilir, kıskanmam.
Rica ederim, iyi akşamlar.
İzin vermem.
tabiki de olabilir.
hayır. neden kıskanayım
Olmasın mümkünse
Akrabadan kıskanmam.
kıskanırım
Yasak.
Samimi olamaz
Pok olur
Eyvallah koçum
Abisi pisi pisi
Olamaz
Yasak.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar