Bir insan durduk yere hiçbir sebep yokken neden bir Anda ağlamaya başlar? Diyelim ki o an ağlamaya sebep olacak bir durum da yok ama bir Anda öyle dururken ağlamaya başlamak gibi düşünün. Sizce bunun sebebi ne olabilir?
Hiçbir sebep yokken durduk yere bir insan neden ağlamaya başlar?
Dostum ben ağlarım. Sebebini bilmiyorum ama yalnızken yalnızlığıma bir araba gördüğümde plakasına bazen sokak lambasına dahi. Bence bunun olma sebebi çok şeyi anlatacak kimse bulamamak ya da ne biliyim kazanılmamış fakat kazanmış sayarak kaybedilmişlere tercüme edemiyorum işte
Bizde duygu yoğunluğu oluşturan durumlar dış kaynaklı olabildiği gibi iç kaynaklı da olabiliyor. Dış çevremizde yaşadığımız bir olay (ölüm, başarı, hastalık) bizi ağlatabileceği gibi, iç dünyamızda zihnimizdeki düşünceler ya da geçmiş hatıralar bizi ağlatabiliyor
İlaç kullanıyordur benim kullandığım ilaçlar da böyle etkiler yapıyor insan aklına gelen komik sahnelerden duygulanıp (çok kıymetli oyuncuların komik sahnelerini düşürken oyuncuların vefat ettiğini hatırlamak) gözleri dolar mı? Dolar
Bir süredir kötü şeyler yaşıyordur ve sırf güçlü durmak adına içine atmıştır ama bazen dayanamaz, en ufak bir şey bile o yıkımları hatırlatınca birden duygusal patlama yaşar. Uzun süreli olmaz sms geçer.
Benimde öyle oluyor tek olmadığıma sevindim. bence önceden olanlar birikiyor ve sen farkında olmadan bir kıvılcım beliriyor ve sen ağlıyorsun yani küçük de olsa bir neden o an beliriyor ama farketmiyorsun
Kabz hali. Her şey bir anda anlamsız gelir ve her şeye olumsuz bir şekilde bakar. Bu intihara bile sürükleyebilir. Bu zamanlarda bulunduğunuz ortamı sık sık değiştirin ve dua dua dua...
Sacma sapan bir yerde aglayacagim tutar... duymamam gereken bir sarki ya da bir ani aklima gelir... sanirim acilarin ozelligi silinmemeleri hep icinde kalmalari... ve aniden hatirlanmalari
Bende öyleyim ya sürekli herşeye karşı güçlü durup acıları içinde yaşamanın bir tepkisi olabilir ama şu an jensen’ın fotoğrafını gördüm bir mutluluk geldi
Stres den dusunmekten aklina gelen eski iyi guzel veya kotu anilarindan sevdigi bir yakinini kaybetme korkusundan veya kaybettigi birisi aklina geldiginde... Daha sayiyim mi