Kendini Değersiz Hisseden Kızlar Neyin Kafasını Yaşıyor?

Bana göre en tehlikeli kız türü bu. Neden lan * k sen ne anlarsın pi ç dediğini duyar gibiyim :D Nedeni basit dostum. Bu kızlar ruh hastası. Bunlarla beraber olan erkekler genelde bu kız beni aldatmaz kolay lokma gibi görürler ama durum öyle değil. Bu kız seni öyle bir terk eder ki nasıl terk edildiğini bile anlamazsın.

Bu kızlar kendilerini değersiz hissederler, kendilerini sevmezler. Senin onu sevdiğini anladığı an o kızın gözünde değersiz oluyorsun.

Ben bo ktan bir kızım bu adam beni seviyorsa buda bo ktan olmalı diye düşünüyor kısaca.

Sonra dünya kadar soru ve forumlarda konu görüyoruz. Her şey yolundayken bir anda beni terk etti nedenini anlamadım diye herkes ağlıyor forumlarda. :D

Var mı farklı düşünen bu konuda?
ya da bu türe yakın olan kızlar bu konuda siz ne düşünüyorsunuz?(Saten hepiniz yalan yazacağınız için bu soruyu isterseniz geçebilirsiniz)

Kısaca vampir gibi tüm enerjini emer. :D
Kendini Değersiz Hisseden Kızlar Neyin Kafasını Yaşıyor?
Cevapla