Beyler , bu kız İsrail askeriymis. Israil ile savaşa girsek bu kızı vurur musunuz?



Ne kadar saçma sorular bunlar onlar bizim askerlerimizi nasıl şehit ediyorsa onlar da aynı şekilde ölmeli süzgeçe çevirmeliler daha doğrusu bence
Bak şimdi o kız vurulmaz özel işkence teknikleriyle canından bezdirilip intihara sürüklendirilir 😁
Geçen Arı ezdim diye bir hafta uyuyamadım , o ezilme sesi hâla aklımda. Millet nasıl kafa kesiyor arkadaş , anlamış değilim.
Eğer sonunda ikimizden birisinin ölmesi gerekiyorsa, kesinlikle vururum.
Savaşın tanımı da bu zaten.
Cevap
50Cevap
Oyle bir vururdum ki.. kızları askere aliyor olsalardı ya da erkek olsaydım :)
Savaş sonuçta vatanın için oradasın onlar acıyacak mı sanki
Savaşmaya gitmişiz, sevişmeye değil.
Süzgeçe çevirmek şart olur.
affetmem bile. Zaten o psikolojide kimsenin sırf güzel diye vurmamazlık yapacağını sanmıyorum sen onu vurmazsan o memnuniyetle seni vuracak.
Olur mu canım öyle şey :) pişmanlık yasası denen birşey var.
Sen boşver bizi, sen bu kızı dövebilir misin, dövemez misin?
Wlalhh bir cumle var onu demek istemiyorum simdi ama siz anladiniz onu bile yapsrim
şeytan kılık değiştirse de şeytandır. o nedenle gözümü kırpmadan indiririm tabii ki
Kız budalası değilim. Güzellik budalası hiç değilim.
Gözümü kırpmadan vururum valla.
Vurmazsam o bana acimaz. Asker sonucta akliniz fikriniz asna fisne de
Duşman dusmandir kadin erkek cirkin guzel farketmez vururum
vurduktan sonrada memlekette nekrofilik adamlara verirdim hemde
Vururum gözünün yaşına bakmam milletime silah doğrulttu ise vurulmayı hak eder
Ben babamı bile tanımam o an.
Vurmak mı? Takla attıra attıra hemde..
Vururum tabi de mermi ile değil :D
üstüne mermi ile imza atarım vurmak ne kelime.
Ya vururum ya da vurulurum. Vatan sağolsun.
Gitme turnam vuracaklar
Paramparca ederim acimam🔫🔪🗡
Once vurur sonra baska vurur :))
Vurmasam anamı bacımı vuracak vururum tabi
Bazı şeylerin hakkını vermek gerek.
Hiç affetmem indiririm.
Mevzu bahis vatan olursa gerisi teferruattıt.
Düşünmeden vururdum kim olursa olsun.
İsrailin soyunu kazırım
vururum ama silahla degil 😉😉
Vururum, vuramazsam sıkıntı büyük 😏
Arkadan vururum sacini cekerek 😂😂
esir alırsam cariyem olur
İlla vurmaya gerek yok canlıda ele geçirebiliriz
hemde nasıl vururum fiç affetmem asla
Neresinden vursAM acaba
Önce ö... sonra vururum😁
yok bir kadını vuramam yapamam
Vuracağım kesinde ne tür olur onu bilemem
bir taneside yaşasın yani ne olacak :D
Düşman düşmandır tabiki vururum
onden mi vurcaz arkadan mı
Önce diksek sonra vursak oluyor mu öyle
Biye vurucam evime götürürüm evcilik oynarız
Hiç düşünmeden vururum düşman sonucda
Vururum.
Delik deşik ederim
Vururlar.
Her türlü vururum :)
Hayr :)
Acımam..
Tabi ki vururum
Delik deşik ederim
Fururum
Bu çıtırı mı
gözüne bile bakmam
Arkalı önlü vururum
Nasi vururum acaba😋
vurmam esir alırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar