Hiç ağlamamak için kahkaha atmaya çalıştığınız oldu mu? Bazen insanın ağlayası gelir ama saklar bu durumu sürekli güler, sonrasında şanslıysa durdurur, şanssız ise kahkaha atarken bir anda hıçkıra hıçkıra ağlamaya başlar. Hiç ağlamayı durdurmak için gülmeyi denediniz mi? Denemiştirim ben kesin. :D
Hiç ağlamamak için kahkaha atmaya çalıştığınız oldu mu?
Genelde bu oluyor. Bırak ağla ne olacak sanki ama yok illa bı tutucam bir havalar bişeyler. Bazen tabi gül gül gül ölürken bir an da ağlamakla gülmek karışıyor işte o zaman aman Allahım aynaları uzak tutun cirkinlikten ölüyorum.
Evet bu ben ağlamak istediğim zaman toplum içinde ağlayamadığım için deli gibi gülerim herkes de beni çok mutlu sanar ben ise yalnız başıma bir oda da hıçkırarak ağlamak isterim
Tabiki denemez olur muyum. Bir kaç gün önce denedim. İçim daha çok parçalandı ama güçlüyüm ben ve pozitif bakacağım dedim ne olursa olsun. Şükür ki ayaktayım.
Evet ve bir kere krize girdim tutamayıp birkaç kere tuttum ama biriyle öpüştükten sonra da gülme krizine girmiştim çocuk noluyor diye anlamaya çalışmıştı ve muhtemelen kötğ hissetmiştir
Her ağladığımda yapıyorum ve klasik cümlemi kuruyorum gülerek "salak gibi ağlıyorum" diyorum. Ağlamamak için gülmek ve gülerken ağlıyorum demek efsane bir kafam var 😂
Ağlamamak ıcın tırnaklarımla parmaklarımı parçalıyorum Ve sonra kahkaha atıyorum malesef günün sonunda hıçkıra hıçkıra aglayabılıyorum ama artık eskısı gıbı değilim
En İyi Cevaplar