Tırnağının kenarındaki etleri yeme mevzuu. Nasıl bırakacağım?

Napıcaz bu işi ya. tırnak yesem neyse acı ojeler flan var. nasıl bırakıcam gaza getirin beni fikirler verin :D bundan böyle bırakmam gerek. ne güzel ellerim var yedim bitirdim =(
Tırnağının kenarındaki etleri yeme mevzuu. Nasıl bırakacağım?
Cevapla