
Kadınların yıllarca yaşadıkları hayal kırıklığının dışa vurumudur bu. Beyler bunu kapris, naz, huysuzluk olarak değerlendirirler.

fazla naz aşık usandırır hakikaten ama.. ilgisiz hissettiğinde trip atmaları çok normal lakin karşındaki öküzse uzatmanın manası yok, anlamayacağı için yol vereceksin öküze.. şımarıklık boyutunu hiç dile getirmiyorum zaten.. kız evi naz evidir.. gülü seven dikenine katlanır.. tutmasını bilirsen diken sana ne eder :)
Oldugunu söyleyeyemecegim. Ama sadece bir tavır aldıgımda vaz geçmem pek mümkün olmuyor
Kapris ve naz çekilebilecek olculerdedir ama tribin atasiyim o ayri 🙈🙊😄
Sevdiceğimi kıskandığımda trip atarım. Şımardığımda nazlanırım. :)
EİG için teşekkür ederim.
Cevap
3Cevap
Trip atamıyorum denedim olmadı.😊 becerecegim ama az kaldı.😊
Var evet. Arkadaşlık ilişkilerinde bir şeye bozulursm direkt tepki veririm ama duygusal iliskide 18 lik gibi trip atma huyum var ve çabuk Bozulurum ufak şeylere
Yok ama cok tripli bir sevgilim var sayilan hersey var kapris naz trip hersey. Resmen kizlarin kumari ickisi olmus bu trip kapris
Huysuzluk olur bazen :) Arada naz da olur ama nazımdan anlayan çıkmadı daha naz olduğunu bile anlamıyorlar :D
Öyle diyorlar evet :D
Kapris, naz, trip yok ama biraz huysuzum sevmediğim şeyler çok var.
Trip atan erkeği hiç çekemem😊
He pardon😊
Huysuzum agresifim tripli deilimde atarli yim sadece ama adamına göre 😊
Abi damardan oluo bu maalesef
Baskent damari babadan gelio
Galiba soyum o taraftan
Tobee ya benim baba tarafim Ankara ana tarafim selanik göçmeni anne baba tarafi ayri bir dünya ortada karisik salata gibi kalmisim bende😂😂😂
Huysuz bir kadınım.
Sadece sevdiğime trip atarım o da her daim değil.
Öyle huylarım yoktur. Trip atarsam da sevdiğimden atarım sıkıcı olmaz.
cok nadir naz kapris ama fullkiskanclik ve huysuzluk
Erkeklerin ata sporu:tüm kızlara yürümek, hedefe ulaşmak adına daha da ileriye gidip çılgınlar gibi koşmak😄
Karşımdaki beni anlamadıysa hiçbirini yapmam illa ifade etmem lazım yoksa rahat edemem. Sonrasında çıkıyor acısı😅
Hiç öyle huylarım yoktur..
Kendine güveni olmayan kadinlarin arkasina saklandiklari sacmaliklardir bence...
Var bende de. Ilgisiz kalirsam falan oyle davranirim
Kompleksli değilim ama bazen huysuzum.
#devilschild
Yok ya olsa daha iyi ben susarım pis susarım
Benle uzaktan yakindan alakası yok;))
Seversem çok trip atarım 😊
Hee yaa yazık 😂
Siz büyümüşmüsünüz abi 🤔
Geçen gün sanki 38 idiniz🤔🤔🤔🤔
Hepi bört dey 😊
Başak burcuyum elimde olmuyarak detaycı olabiliyorum 🙄🙄
4 ay sonra
27 ağustos
Huysuzluk var bazen bende :)
trip ve baayan muhtesem ikili
Hiç yok ne kapris ne trip 🤗
Huysuz ve tripliyim :|
hayır yok, trip atmayı sevmiyorum
Onu sevdiklerime yaparım arada çok değil 🙂
Yaşanılan hayal kırıklığına göre değişir.
Beni anlatmışsın
Haaa ne bilirsin ki sen :D :D ahahaha
Var evet.
Hic olmadı:)
Huysuzluğum vardır..
sadece trıp var
Hayır yok
O yaşları geçtik
Hepsi degilll🙊
Var olmazmi :)
Pek yoktur.
Huysuzluk var sadece
Var evet.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar