Seven adam uzun uzun yardırır... ok mok diyenler hikaye... Ayrıca bu wp konuşmasında hatun kafa ütülemiş, adamın ok demesi de yerinde olmuş şimdi bu konuşmada adam haklı yani.. he konu aşk olup kadın burda sevdiğini dile getirip adam da ona ok dese idi o zaman işler değişir yani adam sevmiyordur mikine takmayıp kaale almıyordur... He bıkmışsa da onda da haklı.. kadın kısmı canım cicime bayılır ama erkek kısmı kısa sever muhabbeti... Vel hasıl kelam erkekle etek, böcek, çiçekten değil ekşınlı muhabbetlerden konuşacaksın... Baymayın kızlar!
bazi erkekler uzun mesaj atar mesela benim konustugum bir erkek vardi her yazdigima uzun uzun cevap yazardi her attigi sarkiya bir yorum yapardi ama simdi kocama mesaj attimda kisa cevap atiyo sarki gondersem ya begenmedini soyluyo ya da hicbisey yazmiyo cok kirici bence :(
simdi bak sırf sana yorum atabileyim diye şu mesajı bile üşenmedim okudum artık sen düşün bak OKUDUM diyorum.. deri etek birde yeşil elbise aldım çok begeneceksin.. yaz gitsin işte ne uzatmışsın arkadaş ordan cıktım oraya girdim ordan zıpladım baldızım bana ka pardon o yanlıs oldu neyse kısa geç işte..
Ne yazsın ki, garibim... O destanı okuyana kadar beyni yanıyo, aklında bir cümle vardıysa, onu da okurken unutuyo... Geriye kalan "OK"le de idare edin artık kızlar... :D
Kiz olsun erkek olsun kisa cvp geliyorsa aslinda konusmak istemiyyor bunun kizi erkegi yok ayrica bu ok veya gulucuk emijilerini erkeklerin hayatina kizlar soktu kendilerine yapilinca kiziyorlar burada tamda igneyi kendine cuvaldizi bskasina batir sozu geliyor aklima
Yaratılış itibariyle kadın duygularını dışarı atmaya erkekse içine atmaya meyillidir. Cinsel ilişki sırasında kadının daha çok ses çıkarmasının içindeki duyguları dışa vurmasının sebebi de buymuş zaten. Erkek hayatı basit görür kadın için hayat daha karmaşıktır. Bizim için yüz havlusu, pilaj havlusu, banyo havlusu vardır. Erkek için havlu havludur :-D
Kadın detaycıdır erkek nettir. Kadın her ayrıntıyı anlatmak ister erkekler biraz odundur dikkat etmezler fazla ha bir de erkek ilgi çekmeye çalışırsa görün bir de onları şimdi cool adam havalarında dolaşıyorlar sanırsın küçük dağları bunlar yaratmış yav he he
Bu öyle bir durum değil yani sadece erkeklere özgü değil. Baskın olan taraf kimse o öyle yapar. Mesela erkek kıza karşı ezikse erkek destan gibi yazar kız ok der. Kız erkeğe karşı ezikse kız destan yazar erkek ok der
Sevmiyor değil de bu tür erkekler genelde elde edene kadar uzun uzun yazıp dil dökerler elde ettikten sonra böyle olur tabi bütün erkekler böyle değil iyileri de var ben soruda bahsedilen erkekleri söylüyorum
ne kadar sabırlı bır cocukmuş, sadece ok yazarak bütün icinden gecenleri bastırabilmiş.. oysa kı "ne mal mal yazıyorsun bunları bana" dan başlanıp neler neler yazılırdı
Bunu asıl kızlar yapar. Bir edebiyatçı olarak ben gılgamış yazarken bana maksimum 2 cümle yazan biriyle olurda sevgili eş nişanlı felân olursam cesetini süs köpeklerine yediririm.
Alt tarafı bir elbiseyi anlatmış ne desin yani iyi demiş :D onun açmak istediği başka bir konu vardır ondan ok deyip hemen kapatmak ve akabinde diğer konuya geçmek için yapmıştır :D
Kadınlara sormak lazım destan yazarsın tarihte adın olmaz az yazarsn erkekler niye yazmaz bikere ok yazan erkekleri s... lazım ama ne yazık ki es cinsel degilz🤣
Değer veren uzun yazar, ama şuda var çok konuşan çok uzun destan gibi mesaj yazan erkek gına getiriyor erkek dediğin çok konuşmaz orta halli olsun mümkünse
Benim burda yaptığım yorumlar bile uzun. Birde mesajlarimi düşün. Gorseldeki mesaj hiç bir erkeğin ilgisini çekmez, ilgilendirmez. Banane ne aldıysa, giydiyse, bana hoş ve şık görünsün yeter.
Valla okudum anladım sonra unuttum ok demek geldi benimde içimden adam haklı yani 😂 😂 😂 bide ben destan yazan biriyim ama bu kadar ayrıntılı yazmam herhalde 😂😂😂
Yeri geldiğinde bizde destan gibi yazılar yazıyoruz fakat bu kezde siz anlamıyorsunuz. Anlamanız kıt olduğu için kısa kısa cümlelerle geçiştirmek zorunda kalıyoruz.
Mesajın sonuna geldiğimde aklımda kalanlar eteğin alındığı, yemek yendiği. Başka bişi kalmadı aklımda. Bana gelse böyle bir mesaj iyi yapmışsın derdim en fazla.
Hahah :) bence ilgilenmese de ilgileniyormuş gibi kısa bir cevap yazabilirmiş. Ama evet kadınlar kendilerini yeterince ifade edemeyeceklerini düşünüyorlar bencr
tam tersi, ben destan gibi mesaj yazarken karşı taraf kısa cevap veriyor. Demek ki olayın erkeği kadını yok. İstekli taraf uzun yazıyor, isteksiz taraf "baştan savma" cevap veriyor.
Kadınlar erkeklere göre daha çok konuşmayı seviyorlar ve bu yüzden de kendilerini, düşüncelerini ya da bir olayı anlatırken daha fazla kelime kullanıyorlar, süslüyorlar. Erkeklerse daha az kelime kullanarak anlatmayı seviyorlar, bence.
Ya kardeşim manas destanı gibi mesaj atıyonuz ben mesajın sonuna geldigimde başını unutuyorum ha arka sokaklar ha kizlarin attigi mesaj ikisi ayni uzunlukta
En İyi Cevaplar