Erkekler mesaja bazen neden cevap verme gereği duymaz ki ayıp değil mi :( ?

Arkadaslar 2 aydır konustuğum biri var ve hemen hergün mesaj atar konusuruz çalışıyor bugun de kendisi yazdı konusurken whatsappdn en son ben bişey dedim ve o görmedi çevrimdışı oldu sonra son görülmesine baktım yarım saat sonra girmiş ama yine görüldü yapmamış iş yerinde çalışıyo diye bişey demedim sonra bir saat daha geçti facede kapak resmini değiştirmiş ne yapmalıyım sizce attığında sormalımıyım ama bu seferde sevgilisi değilim bişeyi değilim sıkmış gibi mi olurum akıl verin lütfen
Erkekler mesaja bazen neden cevap verme gereği duymaz ki ayıp değil mi :( ?
Cevapla