İçinizde mutsuzluk varsa hiçbir şey bir daha eskisi gibi olmaz, içinizdeki mutsuzluğa veda etmenin yolu nedir?

İçiniz de mutsuzluk varsa hiçbir şey bir daha eskisi gibi olmaz, içinizdeki mutsuzluğa veda etmenin yolu nedir?
Mevsimler geçer gider..
Bak yine bahar geldi etraf şenlendi herkes mutlu
Çiçekler açtı bahçelerde koşuşan neşeyle gülen çocuklar her yerde
Ama ben hala mutsuzum
İçimdeki mutsuzluk öyle büyük ki bunu asla toparlayacakmışım gibi geliyor..
Ve zaman gelip gidiyor..
Ben içimdeki mutsuzluğa asla veda edemiyorum...

Mutsuzluk.. bir virüs gibi insanın yüreğini sarınca ondan kurtulmanın manasız anlamsız olduğu bir noktaya gelir inan..
Bir daha hiç bir şey eskisi gibi olmaz der birazcık mutlu olsa daha derin mutsuzluk onu bekliyor muş gibi gelir.
Bir defa mutsuz olunca insan hep öyle olacak sanır ve veda edemez içindeki mutsuzluğa..
Peki siz hiç bu durumda kaldınız mı?
Nasıl veda ettiniz içinizdeki mutsuzluğa?



#DengesizBirAdam
İçinizde mutsuzluk varsa hiçbir şey bir daha eskisi gibi olmaz, içinizdeki mutsuzluğa veda etmenin yolu nedir?
Cevapla