Gençlere allerjim mi var neden nefret ediyorum ya bu 15-20 yaş grubu insanlardan?

Biliyorum çok saldıran olacak ama doğruyu söyleyeni 9 köyden kovarlar. Bu 15-20 yaş grubu insanların konuşmaları yürüyüşleri gülüşleri hayata bakışları her şeylerine gıcığım öyle böyle değil. Bir mekanda oturuyoruz 16-18 yaşlarında genç kızlar erkekler konuştukları şeyler o kadar boş ve gereksiz kişilikleri bile oturmamış kendilerini çok cool sanıyolar. Egoları tavan yapmış garsona kaba alaycı tavırlar sıfır kibarlık herkesle alay etmeler kendini bişey sanmalar mı dersiniz. Saygı yok sadece kuru ego var. bir de giyim tarzları salaş ellerinde akıllı telefon boş boş hayatlar olgun insanlarla vakit geçirmenin zevki bir başka. Gençler bir de bakım nedir habersiz kızların kolları kıllı dişi değiller manitasının karşısıda bir yemek yiyişi var manita değil bacısı sanki kadınsılıktan eser yok lan oğlum diye başlayan cümleler hatta bazı kızlarda içinde ya geçen küfürlü cümleler erkeksi paytak yürüyüş spor giyim tarzı. Erkekleri de kişiliği bile oturmamış. Zaten ceplerinde para yok özgüven yok giyim kuşam yok seksapel yook. Ya valla boğasım geliyor neden bu kadar gıcık oluyorum bu yaş grubuna?
Gençlere allerjim mi var neden nefret ediyorum ya bu 15-20 yaş grubu insanlardan?
Cevapla