Kimi insanlar kendilerine güvenleri olmadığı için seçerler yalnızlığı. Reddedilme korkusu, dışlanma, uyumsuzluk insanı iter yalnızlığa. Kimi insan ise diğer insanlara güvenmediği için yalnızlığa bırakır kendini. Ya yalan söylüyorsa ya beni sevmiyorsa kimi düşünceleri kafasında tutmamak için yalnızlıktan dem vurur. Yalnızlık ile güven arasında bir ilişki var mıdır size göre?
Kendime güvenim tam çok şükür yanlışlarım daha doğrusu günahlarım olabilir söylemekten çekinmem reddedilmekten hiç çekinmem aklımdan geçeni kalbimden süzer söylerim yalnızlık sebebim sadakatsizliklerini kabul etmeme rağmen güvensiz olmayı başaran bir kadın milleti her hatayı neden bu kabul ediyor diye kendilerine soruyorlar hep böyle... en azından yalnızlığımla baş başa kalabiliyorum kendi evimde...
Seçici olan veya kendini çok beğenip birini yanina layık gormeyenler de vardir bence. Yalnızlık alıştın mı bağımlılık yapar , kolay değildir ordan çıkmak. Keşke hayalini kurduğumuzla karşılaştığımız denk olsa da herkes mutlu olsa. Başkalarının kırdıklarını tamire uğraşırken bir taraftan yorgun düşüyor taraflar. Zincir etkisi güvensiz, yalnız insanlar çoğalıyor.
İnanmak, düşünmeye terstir! Tabii ki kurulabilir - kurmuşsun da Yalnızlığın onlarca çeşidi var. Biri kendisini savunmayı bildiği kadar, başkasının da öz-savunma yapmasına olacak tanır ise SORUN KALMAZ
Hiç kimse isteyerek yalnız değildir yalnızlığın en büyük nedeni yoksulluk para kadın evlat anne babadan yoksun olmak yıllardır yalnızım param olsa hemen biticek yalnızlık ama olmuyor işte
En İyi Cevaplar