- Kişilik & Karakter konusunda 3,7b cevap paylaştı.
+1 yılHaddim dğl haşa ama hayal ya işte , Hz Hatice olmayı isterdim. çok ağır imtihanlardan geçmek var biliyorum ama insanın umrunda olmaz ki öyle büyük bir Nurun güzelliğinin yanında...
05 Yorumla
Soran+1 yıl:) Ne güzel bir referans.
- +1 yıl
😊teşekkür ederim 😊
- +1 yıl
Eigler için teşekkür ederim 😊
Soran+1 yılGerçekten güzel yorumlardı.
- +1 yıl
😊😊
En İyi Cevaplar
Dünya tekrar aynı senaryoyu yaşayacak olsaydı. Ömer olmak ebu bekir olmak osman Ali olmak isterdim her günümde Resulü görürdüm
02 Yorumla
Soran+1 yılAllah size cennete onun yanında olmayıda nasip eder inşallah.
Kendim olarak. Sadece işleri cfarklı bir şekilde yapardım.
04 Yorumla
Soranama daha önce hata yaptığınızı nerden bilecektiniz?
Soran+1 yılreset çekildiğini farzedin. eski bilgiler yok. yüklenmemiş.
+1 yılArathorn oğlu Aragorn.
04 Yorumla
Soran+1 yılÖyle biri hiç olmadı ki?
- +1 yıl
Olmuş olurdu işte.
Soran+1 yılBu durumda eşofmanlı Şevket Hoca der ki,"O zaman J. R. R. Tolkien in etrafında dolan, beynine gir ve oradan hiç çıkma. belki gelecek sefer düntyaya geldiğinde Aragorn olursun. Umarım bir karışıklık olmazda galluma dönüşmek zorunda kalmazsın."
- +1 yıl
Gallum evet.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
+1 yıl"Afet İnan" olarak gelsem hiç fena olmazdı. Hem Atatürk'ün manevi kızı olurdum hem de ilk Türk tarih profesörü olurdum herhalde harika bir duygudur bunlar..
Gel gelelim hayal dünyasında yaşamıyoruz... Bize verilmiş bir kimlik var ve ölene kadar payımıza biçilmiş olan rolümüzü oynayıp gerçek dünyaya göç edeceğiz.
Hayaller sadece gerçekliklerimize ışık tutabilir, bu yüzden hayal kurmaktan vazgeçmeyip gerçekliğin peşinden giderek yaşamamız gerektiğine inanıyorum..11 Yorumla
Soran+1 yılkesinlikle
+1 yılBen yine bir kadın olarak gelmek isterdim dünyaya.. ve yine anne olmayı isterdim. Daha doğru bir eş seçimi yaparak hayatı birlikte göğüsleyerek paylaşmayı ve daha çok çocuk sahibi olmayı...
Ve kesinlikle liseyi bitirince hayalim olan , ama babamın karşı çıktığı konuda eğitim alıp, iyi bir Veteriner olmayı..:))11 Yorumla
Soran+1 yılBir kırılım var, aynı şekilde aynı kişi ama zamanda bir değişiklikle...
+1 yılM. kemal Ataturk olarak gelmek isterdim dusunsene doneminden sonra da adon aniliyor ve o kadar guzel seylere imza atiyorsun ki...
11 Yorumla
Soran+1 yılbu güzeldi.. Yorum yok.
Kişilik & Karakter konusunda 2,7b cevap paylaştı. Yine ben olmak ben olarak gelmek isterdim ama yinede bir sey olunacaksa minik bir serçe olmak isterim.
Hayırlı cumalar.😊01 Yorumla
Soran+1 yılHayırlı cumalar. İyikide öyle olmuş öyleyse...
Avrupada taninan sevilen cok iyi bir sarkici olurdum. Muhtemelen r&b , hiphop yapardım.
bir cadillacım iyi bir malikanem zenci , rus , italyan kiz arkadaslarim olurdu.
Her aksam farkli temada partilere katilirdim.
Erkek olurdum.01 Yorumla
Soran+1 yılneden erkek?
+1 yılKendimi seviyorum, kusurlarimi da seviyorum neticede kimse dort dortluk olmıycak ama eger birdaha gelme sansim olsaydi cok daha guclu bir kadın olmak isterdim 😊
15 Yorumla
SoranZaten yeterince güçlüsünüz, buradan kasıt daha dayanıklı kalabilmek sanırım.
- +1 yıl
Tamamda yine kendim olarak gelmek isterdim ama daha guçlu bir sekilde
- +1 yıl
Dayaniklilik tabiki herseye karşi
Soran+1 yılDünya üzerinde herşeye dayanabilen bir kalkan icat edilmedi. ne yazık ki?
- +1 yıl
Malesef oyle :(
+1 yılAllah a çok iyi bir kul olmak isterdim yaptığım hataları duzeltmek isterdim aşık olduğum kişiye değer vermezdim herşeyin kıymetini daha anlamaya çalışırdım herlade
01 Yorumla
Soran+1 yılÇok geç sayılmaz.
Kuş olmak isterdim. Mesela Leylek.
Insan olarak tekrar gelseydim bu sefer erkek olarak gelmek isterdim. Aktör, yazar, hümanist, heykel tıraşcı olmak isterdim. Leonardo Da Vinci gibi olmak isterdim.03 Yorumla
Soran+1 yılevet birkaç yorumda erkek olarak gelmek isterdim. evet erkekliğin avantajı var kabul ediyorum ama erkekler anne olamıyor. ya da duygusal yanları zayıf oldığundan her olaya kadınlar gibi tepki veremiyor
Soran+1 yılanlıyorum
Kendimi seviyorum yine boyle dogmak isterdim isimi seviyorum ama ailemi degistirmek isterdim maalesf ki. Ve ilk ve son askim olan kisiyi sevmemeyi isterdim
01 Yorumla
Soran+1 yılBunlar tüm hayatların doğl süreci. İnsan doğal olarak ailesini seçemiyor ama 2. seçiminizde de istediğinizi alamayabilirsiniz.
yine aynı kişi olarak gelmek isterim ama cocuk aklınla degil suanki aklımın yine bende olmasını isterim
13 Yorumla
Soran+1 yılEvet, yetişmiş bir ruh, kişilik ve zekayla çocuk olmak... pekte çocukça bir düşünce gibme geldi şimdi...:)
Soran+1 yılBence insan çocukluğunu çocuk olarak geçirmeli. O özgürlüğün tadı burada, saf, masum, temiz bir kişilik ve beyin... Kurgu yok, kurnazlık yok. Başkalarının neyi ne amaçla yapmış olacağını düşünmek yok. İyilik meleği gibi, basit kıskançlıklar.. sorumsuzca oyunlar... Karar sizin, ama kesin olarak şunu söyleyebilirim, şu anki hayatınızdan farklı bir hayatı tercih ediyorsunuz.
- Kişilik & Karakter konusunda 487 cevap paylaştı.
+1 yılBir filozof ya da bilim insanı olarak gelmeyi isterdim. Mümkünse zaman bayağı ileri olsun. 5000 yılı falan. Simdiki gibi ilkel bir zaman olmasın.
03 Yorumla
Soran+1 yıl:) belkide kıyamet yakındır.
- +1 yıl
Bilim insanlarına göre daha var.
Dine göre gaybın bilgisidir
Soran+1 yılBilimde net tarih veremez. Yarın olmayacağınıda söyleyemez. Gaybıda Allahtan başka kimse bilemez.
+1 yılbir hayat yetiyo ikincisine ne gerek var. :) Ama öyle bir durum olsaydı yine kendim olmak isterdim.
03 Yorumla
Soran+1 yıldeğişen bir şey olmasın diye mi?
- +1 yıl
Belki daha az günah işlemeye çalışırdım. Daha temiz bir hayatım olabilirdi.
Soran+1 yılanlıyorum. Allah günahlarınızı ve günahlarımızı affetsin
Yine kendim olarak gelmek isterdim. Daha olgun, daha hırslı, daha yetenekli olmak için;faydalı bir yerlere gelmek için uğraşırdım
03 Yorumla
Soran+1 yılrefresh bir şekilde. yani daha bilinçli...
Soran+1 yıl:) güzel.
+1 yılHer hayat özeldir ve güzeldir.. Kendim olarak gelmek isterdim ancak daha gözü açık bir şekilde 😊
12 Yorumla
Soran+1 yıldaha farkında...
- +1 yıl
Aynen öyle 👍
- Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılBen yine kendim olarak, şu anki aklımla dünyaya gelmek isterdim.
13 Yorumla
Soran+1 yıltekrar aynı şeyleri yaşamak için mi? yoksa hatalarınızı düzeltmek için mi?
- +1 yıl
Bir yere kadar aynı, bir yerden sonra farklı yaşamak için.
Soran+1 yılanlıyorum.
+1 yılDüşundüm düsundum kimse olmak istemedim. Kendim olarak ama şimdiki bilincimle geleyim. Yapilan hatalar bir daha tekrarlayip yasamayayim
04 Yorumla
Soran+1 yılÇocukluğunuzun yükünü arttırmak istiyorsunuz. Knedi ayakkabısını giymeye çalışan 1 yaşındaki çocuk gibi.
- +1 yıl
Yuk mu arttirmıs olurum o zaman?
Soran+1 yılÇocuklar masumdur. Hırsları ufaktır. hayat hakkında tecrübesizdirler. Buda onları saf yapar. siz onların ruhuna bir ömürü yüklerseniz bunalır boğulur ve hayattan nefret eder.
Soran+1 yılSokaklardaki çocukların tamda durumu budur. yetişkin gibi yaşamak zorunda olan çocuklar
+1 yılÇok iyi eğitimler alacağım bir ailede doğmak isterdim. Ve bilge bir hocam olsun.
12 Yorumla
Soran+1 yılŞimdide olabilirsiniz.
- +1 yıl
Akıl hocamı henüz bulamadım
Madonna. Onun gibi güçlü, başarılı, cesur, güzel ve tüm Dünya'nın tanıdığı biri olmak isterdim.
01 Yorumla
Soran+1 yılilginç bir örnek
Bır soz okumustum ınsan oglu hayallerle yasar hayallerlede ölür diye.
04 Yorumla
Soran+1 yılSizin hayaliniz ne peki?
Soran+1 yılHer anne babanın dileği. İnşallah.
Yine kendim olarak fakat tercihlerim yaşadığım hayat farklı olsun isterdim
01 Yorumla
Soran+1 yılne gibi değişiklikler?
+1 yılYine ben olarak gelmek isterdim aynı ailede aynı şekilde ama bu kadar hata yapmazdm heralde
01 Yorumla
Soran+1 yılAllah günahlarımızı affetsin.
Kendim olmak isterdim ama yaptığım tercihlerin tam tersini denemek için
07 Yorumla
Soranneden? memnun değil misiniz?
Soran+1 yılbelkide, herkes merak ediyor, kaderini değiştirmeyi.
Soran+1 yılgenelleme yapacak olursak çok azı farklı biri olarak gelmek istiyor
Soran+1 yılistatistikler pek öyle değil. O genelde yeni nesil için geçerli.
+1 yılYine kendim olurdum. Belki farklı yaşardım o ayrı 😊
07 Yorumla
Soran+1 yılmesela neyi farklı yaşardınız?
- +1 yıl
Aşk hayatımı komple değiştirirdim😂
Ama bak şimdi o zaman da aynı olursa demekki sorun bendeymiş der susardım😞😞
Soran+1 yıl:) sorunlar adlandırıldıkça küçülür
- +1 yıl
Nasıl yani😆
- +1 yıl
Adamında günahını aldık😂😂😂
- +1 yıl
Alırsın sen domuz😂
- +1 yıl
😂😂😍
+1 yılİngiliz prensi olarak dünyaya gelmek isterdim her halde çünkü dunyayi yöneten aile onlari
012 Yorumla
Soran+1 yıl:) ilginç
- +1 yıl
Ee devami yok mu peki
Soran+1 yılanlamadım. neyin devamı?
- +1 yıl
Hepsi bu kadar miydi diyorum sadece bir cevap mıydı bitti mi 😢
Soran+1 yılİngiliz prensi olarak dünyaya gelmek istemenizin nasıl bir detayı olabilir. Bilmiyorum. Bana sadece ilginç geldi.
- +1 yıl
Psigologman diye bir nickin var bende hevesle cevap verdin acaba ne olacak abi nickin bende benklenyiye sebep oluyor acaba bisi mi olacak ne diye soruldu bu soru ben ne diye cevap veriyorum gibi 😂
Soran+1 yılBuradan size şunu söyliyeyim. Büyük beklentilerden uzak durun. :)
- +1 yıl
Neden peki
Soran+1 yılBurada olduğu gibi sonu üzücü olabilir :)
Soran+1 yılhedefleriniz büyük olsun. beklentileriniz değil.
- +1 yıl
Imm yanlış anlasıldım sanırım sormandaki amacı merak ettim ve şakacı bir tavrım var ciddi olsaydım eger bu sekilde cevaplar vermezdim yoksa neyi ne derece nasıl bekletiler icerisine gireceğimi iyi bilen biriyim tavsiyen için ayrıca teşekkür ederim
Soran+1 yılrica ederim. şakacı tarafınızı anlayamayacak kadar odun olduğum için kusura bakmayın :)
Kuş olmak isterdim kartal falan olabilir özgür güçlü ve asil
019 Yorumla
Soran+1 yılYırtıcı ama
Soran+1 yılDoğan olun o zaman. Onlar daha asil ve elde edilmezler.
Soran+1 yılSizin hayalleriniz bayağı önde
Soran+1 yılKesinlikle, uçmak özel birşey
Soran+1 yılEvet. Mümkünse yamaç paraşütü deneyin.
Soran+1 yıl:) ciddi misiniz?
Soran+1 yılhmmm.
Soran+1 yılİnsanın hayallerinden uzak yaşamak zorunda kalması...
Soran+1 yılçok şükür
Kişilik & Karakter konusunda 2,5b cevap paylaştı. Dünyaya gelmek ister miydim o bile meşhul ama Osmanlı döneminde yaşamak isterdim
02 Yorumla
Soran+1 yılneden?
+1 yılüsenirim hacit, ikinci can hakkimi sevmeyip de kavusanlara hibe ediyorum.
03 Yorumla
Soran+1 yılyaralıyız yaralı...
- +1 yıl
tuz bas gitsin.
Soran+1 yılçok şükür.
Bir coban olmak isterdim tek derdi koyunlari olan :)))
010 Yorumla
Soran+1 yılneden?
- +1 yıl
Nedenmi hergün ise gitmekten stressen insanlarla ugrasmaktan kariyerini korumaya calismaktan yalandan gülmekten skicin yemeklerden sahte insanlardan dünyadaki iklim sorunundan dolardan euro dan bilimsel adina yapilan dünyanin dengesini bozan deneylerden cinayetlerden cocuk istismarindan modern kölelikten ve daha sayamacagi bir cok sey icin hic birseyden haberim olmadan daglarda koyunlarla yasamak diye düsünmüstüm :))
Soran+1 yılAlaskayı tercih ederdim :)
Soran+1 yılyaklaşım farkı... en kuzey ile en güney
Soran+1 yılevet yüzüklerin efendisi filminden hayran kalmıştım ama bence edinburgh ormanları
Soran+1 yılkim bilir.
+1 yılAyni seyleri yasamak istemezdim bide farkli bir sehirde olmak isterdim
014 Yorumla
Soran+1 yılevet farklı bir hayat... mesela hangi şehir?
- +1 yıl
Yurtdisi olabilir
Soran+1 yılmesela...
- +1 yıl
Ingiltere olabilir
Soran+1 yılSoğuktur. İngilizler dışında herkese 2. sınıf vatandaş gözüyle bakarlar. Krak Edward tan buyana, acımasız bir nesil yetişmiştir. İÇki ve uyuşturucu bağımlılığının yüksek olduğu bir ülkedir. Sömürgecilikle geçinirler. Bin yılın köle tacirleridirler. İngilizcenin kısa zamanda dünyaya yayılmasının sebeplerinden buda köle mantığıdır. Ahlaki açıdan da oldukça sıkıntılıdırlar. swinger, incest ve evlilik öncesi seks konularında üstüne yoktur. Monarşi kültürü içinde avrupadan bağımsız bir demokrasisi vardır. Hayat çok pahalıdır ve yaşamak hiçte kolay değildir. Bunlar benim bildiklerim... Yinede ister miydiniz?
- +1 yıl
Almanya olsun ozmn orda en azindan kuzenlerim vae
Soran+1 yılKuenlerinizle görüşün. onlar yaşayarak anlatır size ama tabii avrupanın avantajlarıda yok değil
- +1 yıl
Var tabi calismayana maas veriyolar biz evde otursak kim verir bize baban bile para vermiyor
Soran+1 yılhaklısınız ama yeni nesli, tembelliğe iten bir durum. çalıştığında kazandıklarıyla çalışmadığında kazandıkları arasındaki fark insanları tembelliğe itiyor
- +1 yıl
Evde oturarak kimse kimseye para vermez kusura bakmada ben annemddn para isteyemiyorum utaniyorum cunku
Soran+1 yılişsizlik maaşı hala var Almanyada. 800 € civarıydı sanırım.
Soran+1 yılBirde özellikle balviera eyaletinde 70 yaş üstü evli olmayan çiftler yaygın.
- +1 yıl
Aynen bugun cok yogun calistim yazdiklarini yeni goruyorum
Soran+1 yıltamam dinlenin. sağlığınız daha önemli. :) iyi geceler
Bütün sevgiyi kendine çeken minnoş bir bebek olarak kalmak isterdim.
02 Yorumla
Soran+1 yılhep öyle kalamazsınız.
Tekrat aynı sekilde gelmek isterdim. Baştan yaşardım.
01 Yorumla
Soran+1 yılAynı filmi 2. kez... Güzel.
+1 yılİkinci defa dunyaya gelsem yine cocuklarmin annnesi olmak isterdim ama babalariyla evlwmekmi asla!!!
04 Yorumla
Soran+1 yılAllah hayırlı kısmet nasip etsin
- +1 yıl
Amin cok. sevmistim esimi ben hemde cok Şu an nefret ediyirim
Soran+1 yılAllah çocuklarınızla beraber hayırlı bir ömür nasip etsin
- +1 yıl
Ay insallah beni evlatlarimdab ayirdilar kucugu daha emiyordu
+1 yılHayalleri zorlamaya gerek yok.. yine kendim olarak gelirdim.
01 Yorumla
Soran+1 yılanlaşıldı
Annemin aynı kaldığı ama ailemin farklı insanlardan olmasını isterdim. Daha eğitimli daha kültürlü ve taşra zihniyete sahip olmayan bir aile isterdim. Bir çok şeyi değiştirmek isterdim ama birini bir daha yaşamak aynı hataları yapmamak isterdim
01 Yorumla
Soran+1 yılhaklısınız tabiii.
+1 yılYağmur ormanlarında bir ağaç olmak isterdim. Dostlarla aramdan güneş sızmasın ama hafif de süzülsün isterdim
01 Yorumla
Soran+1 yılAmazon da yalnızlık diliyorsunuz.
- 03 Yorumla
Soran+1 yılsorumuzun cevabı nedir?
+1 yılTekrar kendim olarak gelmek ama şu an her şeye sıfırdan başlama şansım olmasını çok isterdim
04 Yorumla
Soran+1 yılneyi değiştirirdiniz?
- +1 yıl
İçinde olduğum durumu değiştirmek isterdim öğneğin okulumu bitirip bir meslek sahibi olabilmek isterdim en büyük pişmanlığım bu
Soran+1 yılevet, gerçekten önemli bir konu. Ama hala deneyebilirsiniz.
- +1 yıl
Bu yaştan sonra zor ya her şeyden önce temin çok sağlam olması lazım o yok bende
+1 yılsecme sansım olsaydı dunyaya gelmek ınsan olmak ıstemezdım. şükürsüz bırı değilim asla. tum yasananların cok anlamlı olduguna ınanıyorum ama ınsan olmak kul olmak ağır.
01 Yorumla
Soran+1 yılÇok şükür.
Gizli Üye(36-45)+1 yılHiç gelmeyi istemem. Ne gerek var. Dünya zor, hayat zor
01 Yorumla
Soran+1 yılBenim inancıma göre size gelmeden soruldu ve siz evet dediniz. yalnız bunu öğrenmemiz biraz zaman alacak.
- Kişilik & Karakter konusunda 533 cevap paylaştı.
+1 yılBen Süleyman SEBA olarak DÜNYAya gelmek isterdim.
02 Yorumla
Soran+1 yılEn büyük beşiktaşlı olduğu için mi?
- +1 yıl
Hayır en DOĞRU BEŞİKTAŞlı olduğu için.
+1 yılKendini koruyabilen bir çocuk
01 Yorumla
Soran+1 yılİnşallah
+1 yılKendim olmak isterdim
03 Yorumla
Soran+1 yıldeğiştirmek istediğiniz birşeyler yok mu?
- +1 yıl
Hayır, önceleri sorsan değiştirmek istediğim çok şey olurdu, ama şimdi yok nedeni ise yaşadığım her olumsuz tecrübe beni dahada olgun yaptı. Hatalarımdan doğrularımı öğrendim. Hiç hata yapmayan vasat bir insan olmak istemezdim.
Soran+1 yılAllah yardımcınız olsun geri kalan hayatınızda
+1 yılMümkünse 2. Kez dünyaya gelemyim be
01 Yorumla
Soran+1 yılneden?
Kendim olarak ama daha şanslı bir insan olarak
04 Yorumla
Soran+1 yılKaderinizde sizi üzen nedir?
Soran+1 yılAllah güzel insanlarla karşılaştırır inşallah.
+1 yılYine kendim olarak gelmek isterdim
01 Yorumla
Soran+1 yılne güzel.
+1 yılKadın olarak gelmek isterdim
02 Yorumla
Soran+1 yıldeğil misiniz?
- +1 yıl
Malesef 😳😳
Bulut olarak gelmek istiyorum
014 Yorumla
Soran+1 yılneden?
Soran+1 yılBulut olmaktan daha anlamlı olduğunuzun farkında değilsiniz anlaşılan.
- +1 yıl
İnsan buluttan daha anlamlıdır yalnız size şöyle bir durum var. bir yanıt verince yanlış anlasiyorsunuz ve geniş bakmiyorsunuz.
İnsanı anlamlı hale getirmek büyük bir caba, emek ister. bulutlqr ise daha basittir, daha kolaydır bulut buluttur caba gerektirmez ama insan öyle değil
Soran+1 yılSöylediklerinize katılıyorum. Biz bu dünyaya getirilmiş en anlamlı varlıklarız. İnsan dışındaki herşey bizim hizmetimize verilmiştir. Öyleyse basit ve kolay diye neden bulut olayım. Ben bulutu anlayabilirim o beni adlandıramaz bile. Varlığımdan bile haberiz. Biklinci yok sadece insana hoşluk veren bir görüntüsü ve su döngüsünü sağlayan görevi var.
Soran+1 yılBen insan olmaktan bahsediyorum. Yağmur yağdırmak, Bulut yapmak bunlar yaratanın işi. Aklıma bile gelmez kendimi onun yerine koymak. algılayamam bile. Bulutun insandan daha az anlamsız olması onun önemsiz olduğunu göstermez. ben sadece insandan daha az anlamlı olduğunu düşündüğüm bulutu neden seçtiğinizi öğrenmek istedim. ama anladığım kadarıyla siz zorluktan kaçmayı tercih etmişsiniz. Evet bu doğru basit olan birşeyi tercih etmek güzel görünebilir. Ama insan olmanın zorluğu sizin anlamınızı yitirecekkadar güçlü bir etken olmamalı. Biz yaratıcı karşısında basit ve aciz olabiliriz ama şeytan bile insanın anlamını kabul etmediğinden isyan etmiş.
Soran+1 yılElbette.
Soran+1 yıl102
Erkek olarak. Daha şanslı ve özgür olurdum
01 Yorumla
Soran+1 yılevet avantajları var. haklı olabilirsiniz.
İstemezdim. Bu kadar macera benim için yetti.
03 Yorumla
Sorananlamadım... tekrar dünyaya gelmek isteme miydiniz?
Soran+1 yılÜzüldüm.. Hayat bir insana bahşedilmiş en büyük hediyedir.
Kül kedisi olayım :)))
03 Yorumla
Sorançok masalsı... mazoşizm de son noktadır kül kedisi... Ve kraliyet ailesiyle bir çay bile içtiğine rast gelmemiştir.
Soran+1 yılbana harry potter hikayeleri daha az acıyla yazılmış gibi gelmiştir. belki onlar olabilir.
+1 yılyine aynı şehir aynı aile aynı iş olsun isterdim
01 Yorumla
Soran+1 yılne güzel...
+1 yılEe nolmuş yani doğru demiş
01 Yorumla
Soran+1 yılAma soru bu değil ki?
Başka bir cağda yaşamak isterdim
01 Yorumla
Soran+1 yılhangi çağda mesela...
Multimilyoner olmak isterdim
03 Yorumla
Soran+1 yılneden?
Soran+1 yıldinliyorum.
+1 yıl"Steve Jobs" olabilir. Ama kadın versiyonu olarak.
07 Yorumla
Soran+1 yılbu güzeldi..."apple" yerine "regl" ya da "caprise" gibi bir ismi olurdu şirketin. i-phone da she-phone mu derdik acaba...
- +1 yıl
Ha ha ha /: hiç komik değil. Yaptığım işlere ponçik kalbimi bir kenara bırakıp genele hitap eden vizyonu yakalayabilen isimler bulabiliyorum
Soran+1 yıleminim bulurdunuz. ben bu halimle ancak bunları üretebiliyorum.
- +1 yıl
Sırf kadın olduğum için sürekli ön yargılara maruz kalmak beni delirtiyor. Birden sana atarlandım :D kusura bakma
Soran+1 yılyooo, gayet makul bir açıklama yaptınız. ben eleştrilere hele sizin gibi yapıcı eleştrilere açığım. rahat olun.
Soran+1 yıl:) :) Ayrıca sorularıma cevap verme inceliğini gösterdiğiniz için ben teşekkür ederim.
- +1 yıl
Rica ederim efenim, her zaman :))
Asr-ı saadete yaşamak isterdim.
04 Yorumla
Soran+1 yılSahabe olarak mı?
Soran+1 yılamin ecmain.
Kuş olarak gelmek isterdim. Özgürce uçardım.
07 Yorumla
Soran+1 yılhangi kuş?
Soran+1 yılneden? kıtalararası mı uçmak istiyorsunuz?
Soran+1 yılözgürlük tutkunusunuz. Rüzgarı yüzünüzde hissetmek
Soran+1 yılen büyük özgürlük, yalnızlıktır ama...
Kişilik & Karakter konusunda 426 cevap paylaştı. Bu günkü aklımla kendim olarak gelmek isterdim
02 Yorumla
Soran+1 yılçocukluğa başka bir yük bindiriyorsunuz. bu halinizle o çocuğun ruhuna fazla yüklenmiş olmaz mısınız?
Jud law olarak dünya ya gelmek isteyebilirdim
01 Yorumla
Soran+1 yılçok ilginç neden?
+1 yılnikola tesla olmak isterdim..
ya Mozart..01 Yorumla
Soran+1 yıltesla evet, mozart olabilir.
- Devamını Gör (20)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
En İyi Cevaplar