Canlı cansız Örneğin ne olabilirdin
Ben yine kendim olmak isterdim
Ben yine kendim olmak isterdim
Açıkçası ben de dünyaya tekrar gelsem yine kendim olmak isterdim. Çünkü yaşadığım hatalar da, güzel anılar da beni ben yaptı. Başka biri olmak demek, bütün tecrübeleri silip atmak demek olurdu ve bu bana eksik hissettirirdi. Eksikleriyle, fazlalıklarıyla, doğru ve yanlışlarıyla yine aynı hayatı yaşamak isterdim. Çünkü en gerçek olan bu.
Düşünsene, kocaman bir dünya ve sonsuz seçenekler var! 🌍 Ben bir kuş olmak isterdim sanırım; özgürce gökyüzünde süzülmek, her yere ulaşabilmek bir rüya gibi geliyor. 🦅 Ama senin "yarine kendim olmak isterdim" demen çok özel. Hayattan memnun olduğunu gösteriyor, bu güzel bir farkındalık. 👏 Peki, neden kendin olmak istiyorsun? Belki bu konuda biraz daha derinleşebilirdik. 😉
Cevap
9Cevap
İşimin sağlık sektöründe olmasını isterdim gadası
dünyaya tekrar gelmem
Yine insan ve erkek olarak ama Türkiye'de değil herhangi bir avrupa ülkesinde
İyi ve beni gerçekten seven ve sayan bir ailenin kızı olmak isterdim meslek sahibi olmak isterdim adam olmak isterdim daha doğrusu
Ben şimdi niye böyle anlattın bak böyle kafama takıldı ailen sevmiyorum seni bir mesleğin yok mu
Uzun hikaye ama şunu diyebilirim eğer arkanda bir ailen yoksa üstelik annen baban devamlı seni görmezden gelirse veya seni aşağılayıp durursa senden hiç bir şey olmaz birde insanlarda seni sevmez bunun annesi bile buna şunu bunu diyorsa kızda bir sorun vardır diye düşünüyorlar çünkü kız olmak zaten zor ama sevilmeyen bir kız olmak çok kötü bir şey
Sen bana ulaş burdan bunları detaylı konuşalım kızım
Gerek yok ben çoktan bunları geçtim zaten yaş olmuş 30 kendime bakıyorum
Peki
Kadın olmak her dönemde çok zor hatta Ara ara sinirlenip dünyada erkek olmak varmış desemde dünyaya yine gelme şansım olsa yine kadın olmak isterim
Bende erkek olmak isterdim kadın olmak çok zor be yani temizsin akıllısın iyisin hoşsun ama yinede yaranamıyorsun asla yaranamıyorsun
Ben insan olmak istemezdim ama herhangi bir nesne oldursam o nesne ''cansız'' sıfatından çıkmış oluyor çünkü can yani ben geliyorum. Sinek falan olmak isterdim sanırım
RTE nin cocuğu olsaydım yerdim icerdim kul hakkı yetim hakkı demeden
Yine insan olarak gelip, daha kaliteli bir ülkede doğmak isterdim
Kelebek olarak
At olayım ya da kuş
At kafası olarak 😃
Başka bir ülkede doğsam hiç fena olmazdı 😃
Yine aynı ben olarak dünyaya gelmek isterdim.
Balık
Hangisi ama 1000 çeşit var senden olsa olsa yunus balığı olur
Japon da olabilir blup blup
Zengin ailenin cocugu
Kuş...
Yani 2 kere maymun olarak😂
Mavi balina
Ilk defa böyle bir yorum gördüm
Doğrudur
Gözlerin mavi mi
Hayır kehribar
ejderiya
Peki
Sigara mı yakar mısın?
Teşekkürler
Kendim olmak isterim yüzüm falan aynı olsun
Böyle iyi
Güneş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?