
"Garibin hikayesini dinlemek için yine bir garip kulağı gerek" der Mevlana.
#gülümsebee
#inadınagülümsehayata

Aslında ikisi de bir terde birleşiyor. İnsan tecrübe ettikçe acıyı da mutluluğuda ona göre şekilleniyor ona göre bakıyorsun etrafa. Çok fazla acı çektiğinde bu seni kötü etkiliyor tahammül derecen azalıyor belki bazı konuşarda dha çok hassaslaşıyorsun. İnsan geçmişin izlerini hep taşır ve bir gün bu dile getirilmek istendiğinde onu yaşamayan insan kesinlikle seni anlamayacaktır. Sen boşa konuşursun. Yani nadir şeyler vardır tabi ama yaşadıklarınla bakış açın doğru orantılı bence.
Her ikisi de anlaşabilir.
belki acı çekenler belki aynı açıdan bakanlar
insanlar aynı şeyleri hissetikleriyle yaşarlar sanırım..
#DengesizBirAdam
Aynı acıdan bakanlar.. Tabi aynı açıdan bakanlar da bir yere kadar..
Cevap
43Cevap
Birlikte güzel eğlenebilenler anlaşır Hayat acı çekmek için çok kısa
Ayni açıdan bakarken ayni acıda birlesenler en iyi anlasanlardir..
Aynı açıyla bakabilmek. Aynı acıyı yaşasa da veya aynı mutluluğu yaşasa da sonuçta birbirini o bakış açısıyla anlayabiliyorlar. Anlaşılmazlıkların olduğu bu dünyada aynı duyguları konuşturmak gerek, ağzımızı susturarak bence.
Keşke bire-bir olmasa bile çoğunlukla görüşlerimin uyumlu olduğu bir insan modeli olsa dünyada ama inan hiç sanmıyorum daha yaratılmadı. ya da yaratıldıysa da benden çok uzaklarda.
Çoğu zaman aynı açıdan baktığını zannedersin ancak yanıldığını anlamak uzun sürmez. Aynı acıdan baktığında ise orada kendini görür ve asla yanılmazsın.
Çok kadar profesyonel empati yeteneğimizi kullanmaya gerek yok.
Sadece bilinçlendiğimiz şeydeki beklentimizi azaltıp, çelişkileri itiraf etmek yeterli
İnsancıklar itiraf etmekten korkuyor.
Bakmak icin goz lazim gozunde miyop olani var astigmat olani var hipermetrobu var bakmak sadece bir gozle olmuyor ya da bakilan yerle olmuyor bakis kalitesiyle alakali miyop biri sadece yakinini gorur uzakta olan yasanan kotu seyleri gormez bazisi var hipermetrop ailesini gormez disardakilere yardim etmeye calisir
bilmedigimiz bir konu kendi açımdan baka bilirim dogruyu yanlışı nerde yaptım nerde iyi yaptım bunları yönlendiririm nefsime aklıma bence
Ben hep farklı açıdan bakarım çok farklı başka bambaşka kimse benim açımdan bakmaz bakamaz ama herkes gibi olmak isterdim bende 😓😓
Aynı acı farklı sonuçlar farklı bakış açıları yaratabilir ve anlaşamazlar diye düşünerek
Açı diyorum
Ayni acıdan bakanlar anlasabilirler. Bir baska deyisle "Damdan düşenin halini, damdan düşen anlar."
Vaayy kelime oyunu😁 peki ya aynı acıyı başka açılardan yaşadıysan? Ne dersin anlaşabilir misin
Aynı acıdan geçmiş insanlarla daha bir güzel anlaşıyorum.
Aynı acıdan bakanlar anlaşabilir bana göre. Bir acıyı sadece o acıları çeken kişi anlayabilir.
aynı açılar insana pek bir şey kalmaz. senden farklı olsun ki anlamaya çalış, ufkunu genişlet.
Aynı açıdan ve acıdan bakanlar.
Aynı acıyı tatmış olanlar birbirini daha iyi anlar.
Ben kime yardım etmek istediysem hep kendini uyanık sandı hee bide yüzsüz cıkmıstı teyze kimseye ( acımayın tabi bu herkes için gecerli değil)
Burda mesele ne bakis acisidir nede cekilen aci dir!
Empati, anlamaya calismak!
aynı ACI ya da AÇI farketmez eğer bir şeyler aynıysa kafalar bir olur :)
Aynı acıdan bakanlar anlaşabilir, yaralar benzer olursa, hissiyatlar kuvvetli olur..
Her ikisi de kazanabilir.
Açılar acılardan oluşur zaten.
mükemmeldi gerçekten soru..
aynı acılar, bizi bağlar..
Farklı acıdan ayın pencereden bakmak bir süre sonra çok monotolasir
Türlü türlü insan var. Ama aynı acıyı yaşayan diyorum
Bana göre de açı her zaman farklı olmalı farklı açıdan bakinca iyi anlaşılır anlaşılmasa bile açılar farklı olduğu bir insan kaç çeşit açıyla bakar bu da anlayışı doğurur anlamsa bile saygıyı
Bazen aynı acıya denk gelip, aynı açıyla baktıklarında bile anlaşamazlar
ayni acıyı yaşayanlar aynı açıdan bakabileceği için birbirlerini anlayabilirler
Herkesin acısı yaşantısı farklıdır kardeş polemik yaratma
aynı acıyı yaşamak kader aynı açıdan bakmak karakter hiç karakterli ile karaktersiz bir olur mu?
Aynı hedefe koşanlar.
Kendi hayatina bakanlar anlasabilir
Aynı çıkarları gözetliyenler daha iyi anlaşır
Mevlâna haklı aynı fikirdeyiz
ikisi de aynı yere çıkar.
Hayata aynı açıdan daha iyi anlaşır
Aynı açıdan bakanlar..
Pesimist acidan bakarim
Aynı açıdan bakanlar.
Açıdan, acı falan hikaye
Bu saatten sonra acıdır benim için.
İkisini de aynısını yaşayanı isterim
Ayni aciyi hissedebilen anlar insanin halinden
Aynı açı bence.
Bence ikiside anlaşabilir
aynı acıdan bakanlar..
İkisi de
Acidan
Aynı açıdan bakanlar
Farklı a
Farklı açıdan bakan kişiler
İkiside anlaşır
Aynı acıdan bakanlar.
Hayata böyle saçma sorularla bakanlar anlaşabilir
Aynı acı
Acı olabilir
farkli
Açı
Ç ile olan
Aynı açıdan bence
Ayni açı, net
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar