Kızlar, kapalıyım açılmak istiyorum. Sizce kapalı halim mi daha güzel yoksa açık halim mi?

Kızlar, kapalıyım açılmak istiyorum. Sizce kapalı halim mi daha güzel yoksa açık halim mi?

Kararsızım dostlar. Kapalı kalsam da dini inanca sahip olan biri değilim. Açılmak istiyorum.
Bence bu hâl.
Bu halin daha güzel
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Güzel görünmek için değil, aile baskısıyla kapandım. Dini inancımın olmadığını söyledim. Yargılamazsanız sevinirim.
Kızlar, kapalıyım açılmak istiyorum. Sizce kapalı halim mi daha güzel yoksa açık halim mi?
Cevapla