Yeni tanıyacağınız birine 10 puan vererek tanıdıkça mı puanını düşürürsünüz? Yoksa 1 puan vererek tanıdıkça mı puanını artırırsınız? . (Hemcinsinizi, karşı cinsinizi veya partner adayınızı tanımak olarak ayrı şekilde cevaplayabilirsiniz.) . *Ben 10 puandan başlarım. Kimseye ön yargı ile yaklaşmayı sevmem.
Seçeneklerde yok ama 5 puandan başlarım davranışları kötüyse konumu düşer iyiyse artar. Sonuçta on puan verdiğin kişi sevdiğin kişilerdir arkadaşın vb. tanımadığın birini onlara denk tutamazsın ya da 1 puan verdiğin düşmanlarındır yeni tanıdıklarını hemen düşman olarakda düşünemezsin.
Tanımadığım kişilere 10 puan vermem. Yani veremem. Bu ön yargı değil, daha farklı bir durum. Kısaca, insanları tanımaya başladıkça puanlarını artırırım ve görüşüp, görüşmeyeceğime karar veririm.
10 puan veririm, tanıdıkça sabit kalır veya düşer değeri, buna göre belli bir limit belirlerim örneğin 5 - 6 gibi değerinin daha altta düşmesini beklemeden işimi biter o şahısile.
Tanimadan 10 puan vermek tehlikelidirr.. cok kisa zamanda o puanlar azalmaya baslayacak evet.. ama azalmaya baslamadan cok tehlikeli seyler olabilir. Sonra AAA SENI HIC TANIMAMISIM. BENI KANDIRDIN OYNADIN DUYGULARIMLA lar soylenecek... Ben 1 verip baslarim.. garanticiyim..
Ya 10 dan başlarım ya 1 den kişiye göre değişir ısınırsam ısınırım sonradan fikrim kolay kolay değiştiren beni yanıltan çıkmıyor pek grim yoktur... güven konusuysa kazanılan birşey ondan puanım yoktur...
Haklısınız tabi ön yargı konusunda. anlatmak istediğimi en iyi o kelime anlatıyordu sadece o kadar. biraz da düşünmeden yazmışım.. "pozitif" yaklaşırım diyebilirdim. teşekkürler görüşünüz için.
Ben genelde insanları konuşmadan yalnız gözlemleyerek anlayabildiğim için bu puantaj çok gerekli değil benim açımdan. Genelde bir insan ile ilgili ilk gözlemim ne ise sonrasında o doğrulanır ve bu yüzden ya siyah ya da beyazdır benim açımdan.
0 puanla baslarlar ama kotu davranmam fakat bilirler birseyler yapmalari gerektigini eger benim sosyal alanimda kalmak istiyorlar veya fikirlerimi almak istiyorlar ise... buna degecek arkadas dost sevgili olmalilar...
İnsanlara puan vermem tanımaya çalışıyorsam zaten bende bir artısı vardır olayın bende özeti ya heptir ya hiçtir eğer işin sonunda tanımaktan memnun kalmazsamda çok rahatta hayatımdan çıkarırım ama asla puan vermem
1 puandan başlarım fakat bu demek değil ki zamanlar artacak bir analiz ederim genelde konuşma tarzı yürüyüşü sohbeti bir bakmışsın 7 olmuş tek günde değişir yani
En İyi Cevaplar