İnsanları tanımaya 10 puandan mı yoksa 1 puandan mı başlarsınız?

Yeni tanıyacağınız birine 10 puan vererek tanıdıkça mı puanını düşürürsünüz? Yoksa 1 puan vererek tanıdıkça mı puanını artırırsınız?
.
(Hemcinsinizi, karşı cinsinizi veya partner adayınızı tanımak olarak ayrı şekilde cevaplayabilirsiniz.)
.
İnsanları tanımaya 10 puandan mı yoksa 1 puandan mı başlarsınız?

*Ben 10 puandan başlarım. Kimseye ön yargı ile yaklaşmayı sevmem.
İnsanları tanımaya 10 puandan mı yoksa 1 puandan mı başlarsınız?
Cevapla