Üzülen bir adam mı daha tehlikelidir? Üzülen bir kadın mı?


Tehlikeli olmazlar, karakterde yoksa yok. Saclarini kestirirler, olmadi bir alisveris yaparlar, wp kiz grubundaki destekle ayaga kalkarlar falan yani. Ama erkeklerin asil, olum se. refsiz olcaksin bundan sonra boyle hadi bakalim gibi gaza geldiklerini dusunmekteyim 😄
Kadın tabii.
Saclarini kazir erkek stili yapar laf atar :)
Kadin sagi solu belli olmaz tehlikeli cmvarlik bunlar dikkat :)
O tırnaklar ile bizi kesebilir :D.
Cevap
6Cevap
Tehlikeli dersek farklı olur ben üzgünken sadece kendime zarar verrim kimse zarar görmez benden. Eğer üzüldüğümde etrafa zarar veren biri olsaydım bu kadar üzülmezdim.. 😒
Biz onu uyum olsun diye kesiyoruz taammı
O dediğin üzülme farklı
Vazgeçmeyi bilen insan güçlüdür gözümde. Ve her şeyi başarabilir.🤞
karakter meselesi. mesela beni biri uzsun hicbisey yalamiyorum. uzemiyorum
Kim ne yapar bilmiyorum ama benim yapılanları yapmayacağımdan eminim.
Bazen hic bisey yapmaz bosverir ve olacaklari izler...
Ortalığı yıkar geçer.
Cinayet bile işleyebilir, aldatabilir görmezden gelebilir elindekini avucundakini alabilir
Üzülen insanlar zararsızdır, üzülenleri sevin :(
Bir gece ansızın çüküne bıçagı saplayabilir 😛
Tabikidee biz cok tehlikeliyiz
İçten içe en büyük zararı yine kendisine verir.
çok tehlikelidir kadın dediğin...
Bunu kadın erkek diye ayırmamak gerek bence
Ciğerini söküp ciğer tava yapar tava
Ne güzel, ne anlam dolu bir sözmüş o öyle. 😊
Heyy seni davet edemiyorum! profilimdeki soruyu yanıtlar mısın?
Sacimi kisacik kestrmisligim var
Uzak durmalı fredy olur sonra başımıza :D :D :D
Üzülen kadın derim. :):
Hiçbir şey yapmaz. Kırılmaya devam eder.
Bir şey yapmaz kendine zarar verir
Kadın çok tehlikeli
Bence kadın.
Neler yapmaz.
Hiçbişey
Hepimizi mikerrr
Ne Bilim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar