Hayır hepsini anladım da sessiz insanların nesi geçinmesi zor Allah aşkına? Sessiz başka sinsi başka. Sussan beğenmezler, konuşsan beğenmezler lanet olasıcalar :D Bak ya lanet de okuttular. Ben zor insan diye tutarsız insanlara diyorum. Bazen çok anlayışlı bazen anlatmak için k*çını da yırtsan laf anlatamadığın, bazen çok uysal tatlı bazen zehir zemberek, bazen canını emanet edecek kadar güven veren bazen bu kadar güvenmekle hata mı ediyorum dedirten insan tipi zor insandır benim gözümde.
Kendimin zaman zaman olduğumu düşündüğüm bir kavram. Ama, genel olarak zor olarak nitelediğim insan tipleri kendi içinde bir karakteri oturmmamış kişiler. Ukala, kendini beğenmiş, beğenilecek bir yönü olmamasına karşın o yönü yaratmaya çalışan insanlar.
O Nisa taifesinin özellikle bizim milletin, nisa taifesinin, doğuştan bir özelliği🙂 ama yinede geçinilmesi zor deiller, yeterki içilerindeki, kız çocuğuna, hitab edilebilsin🙂
En İyi Cevaplar