Gayet güzel olmuş bence ndjxjxjdb
Katılıyor musunuz? 🤔🤔😂😂
Katılıyor musunuz? 🤔🤔😂😂


Ne alakası var kardeşim katil diye yardım edemez miyiz adam gelmiş yardım istemiş bende sevaptir diye yardım ettim işte Allah Allah , insanlık ölmüş yemin ederim kampımıza gelene de yardım etmiceksek ayıp ayıp bidaha duymim 😂😂😂😂
Ahahhahaha😂
Başak. Hiçte etmem
Etme boşver 😏
İlk ölen kişiymiş deli cesareti olduğundan öne atlayıp ölmüşümdür kesin😏
Sabırsızlığınızdan😅
Al işte yine salağı oynuyorum ben niye kendimi feda ediyorum
Etme kız boşver 😂😂
Cevap
30Cevap
Koç burcu yaşamı temsil eder. Yeniden doğumu temsil eder. Ve onlar kolay ölmezler. Vücudu da kendi gibi savaşçıdır. Yani hu yüzden yaralanıp öldü sanılan kişi olur korku filminde. 😏😏😏
Valla o sabırsızlığınız ilk ölümünüzü getirir gayet.. Babamdan biliyorum :D
Herkesi sakinleştirmeye çalışıp kendi deliren kişi :D
Benden biri geldi hele şükür 😅
Bu burçtan beklenir :P :D
Oğlak kısmına katılmıyorum çünkü saçma. Terslerim ve sonuna kadar savaşırım. Savaşıp kazanırım kazanamazsam onurunla ölürüm.
Oh temiz fazla korkmadan huzura eriyorum, diğer arkadaşlara buradan kolay gelsin diyorum
Arkadaşlarıma çok yardımcı olurdum da ölür müydm bilmiyorum 😂
Ulan direk yırtmışı katili bir giberim bir gibertirim :)
Tam da beni anlatıyor ikizler katilin kim olduğunu bulurdum
Balık o kadar da değil :D :D :D
Ahahah abartmışlar onu evet😂
Evet haksızlık bu hakkımı yemişler rezil oldum :D :D
Coraplarını cıkarmamısın hala
Ya snxjdjjdbd
Kapkara olmuşlardır kaç gun giyiyon kızım bı corabı
Komik değil 😏 değiştim senin yüzünden
Kokusu buraya kadar geldı😳
Pislik ya😂😂😂😂😂
😛😛
Ben katilin kim olduğunu buldum! Oleeeey!
Ilk ölen kişi sjzjnwsdje
Dövüşmeyi deneyen sonra da ölen kişi
Koç...
Katılmıyorum
En tassakli benimkis bassak
Sjsjjg yaşasın kova olmak benimki doğru
Kova:Katili öldüren kişi evet bunu sevdim
Katile gizlice yardım etmek mi 😒
Kova:Katili öldüren kişi :D
@Funun içlerinden en psikopat oğlak gibi duruyo :D
@Funun ahahah :D o da olabilir. Bazen ummadık taş, baş yararmış :D
@Funun Ben kimseyi öldüremem ki :D Şanslısın o yüzden. d
@Funun :)
@Funun Link at :)
@Funun :D ahahah teşekkür ederim beğendimm. :)
Peki ya Katil kim olacak? ;)
katilin kim olduğunu bulan kişi..
Yay; yine birinin suç ortağımi olurdum vay mk
Akrebi kabul etmiyorum , nükleere de hayır :)
Katili öldüren kişi 😂
Yengecc hicde demzdim kafagoz dalarim animallah :)
Her şeye çığlık atan asgfdg
Her şeye çığlık atıyormuşum
Ben niye ilk ölen kişi oluyorum lan?
Kova
Aynen ben terazi 😂😂
Doğru 😅
Nokta atışı
Kova iyiymiş 😂
Başak. Maalesef doğru
Ben kova 😨
"Kim var orada?"
Benimki doğru
Ben karaktersiz olurdum
Yengeç :D
Oğlak
Ah ahh çok doğru
Güzel olmuş
Katılmıyorum
Akrep
Boga
yayyyım
Çapkın
Kova :)
Yay 😈
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar