Büyümeyen insan olur mu? Neden büyümez bir insan?

Bazıları yavaş büyür, olgunlaşması uzun sürer. Hatta büyümeden yaşlanır bazıları. Yaşlıları bilirsiniz; onlar da çocuk gibi olur, bakıma ve ilgiye muhtaçtırlar çocuk gibi. Hep çocuk kalan birinin yaşayabileceği olumlu ve olumsuz şeyler neler olabilir? Ben bir tane olumsuz söyleyeyim. Söylenen hemen her şeye inanır, karşısındakini kendi gibi sandığı için.

Büyümeyen insan olur mu? Neden büyümez bir insan?
Cevapla