Ne yaparsam yapayım kendim mutlu hissetmiyorum neden böyle hissediyorum?

4 önce çok iyi dostlarım vardı ama hepsiyle arama mesefe girdi onların yanındayken ve bir çok saygı duydugum insan vardı üniversite yüzünden hepsini göremedim doğru düzgün. Daha sonraki dostluklarimda hep sorun vardı kiminle arkadaşlık kursam hep sonradan pişman oldum. Menfaatçi, saygısız, psikolojik sorunları olan çoğu insanlarla arkadaşlık kurmuştum sonradan hepsiyle arama mesefe koydum. Aşık oldum ama o kişinin bana başka şekilde baktığını görünce onunla da arama mesefe koydum ve aradan 2 yıl geçti kendimi yalnız hissediyorum ne yaparsam yapayım kendimi mutlu hissedemiyorum. Hep geçmişte yaşıyorum gibi. Çok sevdiğim güvendiğim kisilerin beni kıskandığını anladım ve bu yüzden bana soğuk davranıyorlar. Ailem dışında gezip tozabilecegim kişi kalmadı bir kaç kişi onlar da başka şehirde. Sürekli başka işlerle uğraşıyorum. Güzel bir gün geçirsem de mutlu olamıyorum. Ne adam gibi dostum var ne de şimdiye kadar kimseyle sevgili olmadım o aşık olduğum kişi nin beni sevdiginden dolayı iyi davrandığını ve beni sevdiğini düşünürken onun bana başka gözle bakmasından sonra kendimi kötü hissetmeye başladım. Ne yapacağım bilmiyorum bu mutsuzluktan ve karamsarlık tan kurtulmak istiyorum.
Ne yaparsam yapayım kendim mutlu hissetmiyorum neden böyle hissediyorum?
Cevapla