- Jean de La Bruyere
Kadınların saklayabildikleri tek sır, bilmedikleri sırdır.
Doğru!

Kadınların saklayabildikleri tek sır, bilmedikleri sırdır.
Doğru!


Evet öyle. Sır vermeyin ben mesela ne sır veririm ne sır alırım. Hayir neden zora sokucam kendimi 😂😂😂😂
Sirla birlikte mezara gidecek olanlar da var.
Artilayip neden geri vazgectiniz? Bes parmaginiza bakin hepsi bir mi? :)
Bilmem değildir umarım
Yanlışlıkla basmışım genelde tüm sorularım da herkese artı veririm aksi görüş olsa dahi. Ama bu soruda hayır.
Bu yuzden sorulara genel gorus paylasiyorum. Tesekkur ederim.,
Rica ederim iyi geceler
Cevap
0Cevap
Yo ben unuttuğum için saklıyor oluyorum
Yine çok zekiyim
Kapa çeneni plss 😂
Yok ya okadarda degil sevgilinin ya da esin verdigi sirlarida tutariz yani tabi gercekten sirsa
Saçma.. Bende kimlerin kimlerin sırları var anlatsam yer yerinden oynardı ama aslaaaaa...
Ben ayıcığıma anlatıyorum yoksa sürekli zihnimi meşgul ediyor
Kesinlikle
Akıllı biri 👏👏👏
Bazıları için geçerli
Kime göre neye göre?
Ezber konuşma lütfen bunun kime göresi neye göresi yok :)
Değil
Bence degil 👎
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar