
Mecburi not: Eğlence içerir..
Misafirliğe gidip orda da hizmet eden, ev sahibinin bulaşıklarını da yıkayan hatunu nerde bulabilirim?
#Vesselam

Hıı, bu gruba dahilim lâkin başım bağlı.😌
Burada anneniz ya da kız kardeşinize görev düşüyor, etrafında böylesi hanım kızlarımızın listesini hazır etmeye başlasın.😶
Allah gönlünüzden geçeni ömrünüze nasip etsin inşallah, hayırlısıyla.:))
Amin size de 😊
Evin hizmetçiliği bitti birde başkasının evinde hizmetçi olacak 😂
😅😅😅
Tespit gibi tespit 👍
Biz ona gelin diyoruz ustad... 😊😊😊
😅😅
tesekkurler
Cevap
0Cevap
Yaptığım ve kendime çok kızdığım bir davranıştır, arkadaş her türlü ben yoruluyorum.. İyi ev sahibi işe bulaştırmaz, iyi misafir yardımsız durmaz Abv- bu sistemin.
Tövbe est 😅😅
Ben neden sevmiyorum misafirligi al iste bundan😂bizde mecbur misafirlik de de olsan kizlar yardim eder... bulasiklara girismem ama servise falan yardim ederim😂
Bulaşık da üç beş bardak sanki 😏
Suya tutup makineye koyuyolar 😅
Ayrıca "dahi" anlamındaki "de da" ayrı yazılır.
Takıntım var da 😅😅
E evde sen varsan bir zahmet yıkatma.. 😏
Ama bize gelen kızlar yıkıyo.. Bacım olmadığı için 😅
Ohooo öyle çeyrek takacaklarsa ben de yıkarım valla 😅
Ah verseler işte de yok 😏
Valla ben de bana sabah kahvaltımı hazırlayıp yatağıma getirecek koca arıyorum da öyle aramakla olmuyor işte ; icraat lazım
#Vesselam
Mesela nasıl bir icraat? 😏
O tip kadınlar genelde
Lokantalarda bulaşık yıkayan kadınlardır bence neden olmasın oraya bir uğra 😀
İçeri almıyorlar 😕
Hem bekar yok
Şansına küs bayım :/
Nasip 😕
Bizim ailenin kızları komple bu model işte😄sana diyorum gel al şu kuzeni , sende kurtul bizde 😅😅o dğlde böyle Kızlar hep evde kalıyor ya😏
Kızı bana itelemeye mi çalışıyon napiyon 😅
Ne itelicem sanki ablam mı önüm açılsın diye edim😅😅😅Allah iyiliğini versin yaaa Seyyah 😄
Kahkaha attım yaaa😅😅
😅😅😅
Ben genelde ev sahibine yardımcı oluyorum ama bende oturmak misafir olduğumu hissetmek istiyorum yeter artık 😂😂
Çoluk çocuk sahibi ol.. Büyü.. Öyle 😅😅
Bana hizmet etsin diye çocuk yapmak.. hmmm fena fikir değil 😂😂
Yok yahu büyürsen gittiğin evlerde senden küçük gelinler de sana hükmet eder 😅
Hmm 😃4 küçük kaynim olacağını farzedersem buda fena fikir değil 😂😂
O nerden çıktı? 😅
Ben çok geniş düşündüğüm için olayda kopmalar yaşanabiliyor 😂😂
Farkettim 😅
😄😄
Ah bir oturubilsem. zaten hep ayakta hep bir hizmet aski
Maşallah 👏👏😅
Ev işi yetmiyo gibi misafirlikte de sanki koltukta çivi varmış gibi oturamıyoruz :D doya doya misafir gibi bir çay içemedim :D
Niye çayını mı vermiyolar al iç 😅😅
Ben bir yudum alana kadar biri çayını bitirince içemiyorum :D
Aferin aferin 👏 Takdir ediyorum..
Büyüyünce sen de başkasına çay içtirmezsin ödeşirsin 😅
Ufalim de cebine gireyim istersen :D
Öyle değil ya 😅
Evlenip çoluk çocuk sahibi olunca..
Senden küçük kızları, gelinleri olan eve gidince ya da size gelince 😅
Hmm anladım :D Evlenmektense ablalarımı ve çocuklarını kullanmayı tercih ediyorum şu an :D
Hadi bakalım 😅
Ohooooooo gittikçe istekler artıyor bu gidişle evlnemeyeceksin sen :D
Valla çok da üzülmem 😏Ama bunları zaten yapıyor çoğu kız farkında olmadan.. Mecbur hissediyor..
Ben de bunların güzel şeyler olduğunu farkettiriyorum 😏
Hiç bulasiga girmedim ben :D Toplarim sofrayi falan ama bulasik asamasina gecemedim herhalde :D
Gelin olunca yaparsın 😏
Sanmıyorum ama kısmet :D
Misafirliğe gittin evin en küçüğü sensin..
Ne yapcan? Oturup koca kadınların sana hizmet etmesini mi bekliycen 😏
İşte öyle ortamlara pek giremiyorum malum yogunluktan :D ondan dedim ben
Hmm hiç mi giremiyon? Bayram seyran 😕
Eski bayramlar gibi değil ki ya. Artik kimse gelmiyor. Geçen bayramda hiç kimse gelmemişti mesela. Ama ben memlekete gitmiştim ora güzel :D Orada süper geçiyor bayram seyran da. Ama orada da misafirim diye oturtmaya çalışıyorlar. Ama yapıyorum is :D Hatta bir kere benim bir yengem var 4. cocugunu dogurmustu yeni. Bebis kucucuk yani. Ve cok yoruyordu yengemi. Onlarda kaliyordum ben de. Zaten bebisleri cok severim. Sabah aglayisini duyunca kalkip hemen alip yengem uyanana kadar oyalamistim :D Hatta bir de kahvalti hazirlamistim yengeme üstüne :D
Aferin bak isteyince oluyormuş 😅
icimden gelince her şeyi yaparım ben :D Babam da der hep :D Ah canın istese mükellef bir sofra sereceksin ortaya ama işte içinden gelse
Gelmeyince napıyon makarna çorba mı? 😅
Gelmeyince yemek yapmıyorum :D :D
Sen bu tembellikle nasıl dohtur oldun yav 😅
Doktorlukta bile tembellik yapıyorum bazen ya hdjdn Hafta sonu bazen mesela hiç ders çalışmıyorum :(
Yuhh.. Hergün ders mi çalışıyorsun?
Ben koca üniversiteyi sınavdan sınava çalışarak bitirdim helal olsun valla
Çalışmam gerekiyor :D Ama hafta sonları evde olunca çalışamıyorum :/
Hafta içi yurtta mı kalıyon anlamadım 😕
Yok hafta ici okul oldugu icin okula geliyorum. Sonra da kutuphanede kalıyorum
Helal olsun
Mecbur :D
Onu ben çok yapıyorum ya. 😂
👏👏👏
Bunu yapmayan yoktur umarım 🙃
İnşallah 😅
Tek kriteriniz bu olduğunda o sizi bulur
Kriterden bol ne var bende 😏
O halde bekarlığınızı kabullenin😄
29 yıldır hiç itiraz etmedim 😏
Bulursun inşaAllah :)
İnşallah 😅
Bu zamanda biraz zor. 😀
Zoru severiz 😏
Rabbim gönlüne göre eş nasip etsin. 😊
Amin Ecmain 😊
Elbette yardım ederim ama hizmetçide olamam...
Yardımcı olmakla hizmetçi olmak bir değil zaten
Tamam işte bir demedim zaten 😊
Aferin 👍
Of o benim ama seninle yaş tutmuyor
Tüh 😕
Aynen tüh 😄
Bennnnn
Hmm 🤔
Alayım hemen seni 😅😅😅
Tühh 😕
Salaktır o.
Niye salak olsun?
Bir guruha hizmet eden, o güruhun efendisidir
Hadisi Şerif
Nedense bu hizmet denilen şey hep kadınlardan bekleniyor. Erkekler yatsın zaten.
Hadisde kız erkek diye ayrım yok.. Kim hizmet ederse diyor 😏
Hadise lafım yok. Benim lafım erkeklere
😏 Emojimi atmayı unuttum
Bizim de hizmet ettiğimiz oluyor..
Mesela çok kalabalık olduğumuz zaman erkeklere ben hizmet ederim.. 😏
Ayda yılda bir kere olan bir şeydir. O da erkeklerin çok olduğu yerde kadının ne işi var mantığından hareketle. Ama kadından her daim ve mümkünse her ortamda hizmet beklenir😏
Kız öyle görüyor aileden..
E biz de öyle görüyoruz..
Ha işte sağolsun Türk toplumu ve ataerkil düzen. Yuklensinler kadınlara. Çocuk, ev işi, koca. Ha çalışsa da bundan kurtulamaz. Erkeklere bravo valla. Kabul ettirmişsiniz ne diyim. Helal olsun. Neyse feministligim tuttu yine :)
Valla siz bilirsiniz hanımefendi 😏
Ben hizmet eden insanların; her zaman egosunu çiğnediğini, gerçek efendi olduğunu, çok kıymetli olduğunu düşünürüm..
Ben yapamadığım için onları takdir ederim..
Çok da severim..
Hıı demek erkeklerdeki egonun nedeni buymuş anladım şimdi. Takdir etmeye ne var. Siz hizmet edin bizden takdirin şahını görürsünüz ;) İyi günler beyefendi :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar