Gizemli, belki kötü, bazen çekici ve çekiciliğe rağmen ürkütücü görünen bazı insanlar vardır. Kimi zaman giyimiyle, kimi zaman tavırları ile bizlere o karanlık tavırlarını yansıtırlar. Peki her "karanlık" gördüğümüz kişi gerçekten öyle midir? Gördüğümüz simsiyah gölgeyi oluşturan ışığı görebilir miyiz bazen?
Neden karanlıkta kaldığına bakmak lazım. Çoğu zaman insanlara ön yargılarımızla yaklaşıyoruz. Ön yargılarımızdan kurtulabilirsek belki o ışığı da görebiliriz :)
Agacım bug bulmuşsun resmen. 22 Pembe Yorum 0 Mavi yorum :D Bu arada karanlık insanları anlamanız için gözlerine dikkatlice bakmanız yeterli. Başka türlü zor yani.