Küçükken annem babamın paltosunu sandalyenin koyardı karanlıkta canavar olarak görürdüm😄 hatta evdeki eşyaların içinde silüetler görürdüm kıyafetleri giyip dolaşan varlıklar olurdu bir keresinde annem babamın takım elbisesini ütülemiş bizim odanın kapısına asmıştı bir ara uyandım takım elbisenin içinde biri vardı çok korkunç bir yüzü vardı yüzü gözü yara bere içinde idi gözü kanlı idi
Hee ya aynen sorma😄birde bende musallat vardı küçükken eskiden oturduğumuz evde büyülü idi gece uykumda bağırırmışım geliyorlaaarr diye Karanlığın içinden bir şeyler gelirdi evde yalnız kalırdım çoğu zaman adımı çağırırlardı seslenirlerdi muuuussstaaaafaaaa diye evdeki nesneler harekete geçerdi tablo vazo vs mutfaktan bir şeyler düşerdi yere korka korka gider bakardım tabak veya bardak düşüp kırılmış Sonra aniden salondaki televizyon açılırdı Koltukta otururken biri sırtıma vururdu beni rahatsız ediyorlar derdim bizimkiler inanmazdı bir keresindede bir şey beni merdivenlerden itti son olaydan sonra benim için hoca getirdiler abim ayağıma tekme attıktan sonra o olayda ayağımda çok feci bir acı hissettim halbuki çok hafif bir tekmeydi ama çok canım yandı kaval kemiğim kırımış gibi üstüne basamıyordum tekme attığı yer mosmor oldu ve çürüdü doktora gittik muayene ettiler ayağıma parmağı ile dokundukça hareket ettirdikçe canım yanıyordu röntgen filmi çektiler ama kırık falan yoktu ama
Üstüne basamıyordum çareyi alçıya almakta buldular bir hafta alçı ile yattım bir hafta boyunca kabus gördüm en sonunda hoca çağırdı ve okuttular beni hepsi geçti
Çocukken çok yapardım herşeyi bişeye benzetirdim, hele ki bulutları :-) kapı arkasında asılı duran kıyafetleri adam sanırdım mesela :-) çok korkaktım küçükken , sonra babamın hacı arkadaşı bana bir dua okudu , şimdi hiçbişeyden korkmuyorum Allah'ın izni ile :-)
Esim cocugumla memlekete bayrama gittiler yaklasik Bir haftadir Evde tek basima oldugum icin geceleri her ondada isiklari hep acik burakyorum oyle yatyorum tv bile acik
En İyi Cevaplar