Renkli bir kişiliğe sahip olmak, eğlenceli, neşeli, pozitif, sürekli gülen, çevresinde olumlu enerji yayan kişiler için kullanılır. Olumsuz özellikleri olumluların ardına çok iyi gizlenmiştir. Peki bir insan nasıl "renkli" olur? İçten gelen bir duygu mu yoksa herkes "renkli" olabilir mi?
Çok yönlü olmak ve sabit bir duygu düşüncesinde olmamaktır. 'duygu düşüncesi' biraz absürt oldu. Söyle biri dün melankolik düşünce biçiminde ise yarın başka duyguya yönelik algısal düşünceye sahip olacak. Bunun farkında ise renklidir.
Her ağaç farklı meyve verir deyip ağaç ağaç dolaşan renkli değildir.
Kişilik & Karakter konusunda 32,5b cevap paylaştı.
Renkleri severim hocam renkli bir kişilik miyim kimine göre öyleyim kimine göre değilim. Tabi bu benim ne gösterdiğime bağlı olarak değişiyor :) Neşeli olan Pozitif yaklaşımı bulunan Esprili Güneş enerjisi ile çalışan kişeler renkli bir gökkuşağını oluşturur :d
Merhaba. Beni kadınlar özellikle renksiz, gri buluyor. Konuşkan, kafası çalışan biri değilim, aklıma hep sonra gelir. Zekice espri de çıkmıyor benden. Hep bezgin bir duruşdayım. Bana önerir misiniz nasıl renkli birisi olabilirim.
Olumsuz özellikleri varsa da renkli bir kişilik diyebiliriz bence. Renkli bir kişilik hep olumlu olmak da değildir. Nese saçmak hiç değildir, nötr de olabilir. Yeri gelir, morali bozuk da olabilir.. Farklı olmaktır bence.
Renkli kişilik her duyguyu ,, her yonu içinde barindirabilen bir kişiliktir.. Herkes renkli olamaz bence,, yapısal bir durum.. Ben renkli bir değilim.. ☺
En İyi Cevaplar