Özellikle buradakiler... Gülsem mi ağlasam mı bilemedim. Birebir muhattap olduklarım bile bakıyorum dedikleriyle yaptıklarının zerre alakası yok.. Bence utanmalı şu an ;)
"Ya oldugun gibi gorun ya da gorundugun gibi ol."ikisini de olmayi beceremiyorsak o vakit kandiracagimiz kisi kendimiziz en basta.. Bu sitede anlamak cok kolay katiliyorum..
En İyi Cevaplar