Özgüvenim düştü, kendimi beğenmiyorum, mutsuzum yardımcı olurmusunuz?

İlişkim bittiğinde o kadar aşağılandım gururum ezildiki bidaha hiç eskisi kadar özgüvenli olamadım. Kilo aldım herşeyim değişti eskisinden çok daha farklı çok daha çirkinim. Aile desen normal değil arkadaşım fazla yok ortamım yok kimle konuşsam bir kazık atıp gidiyor. Umursamıyor ya da. Bu kadar mı değersiz umursanmayacak bir insanım diye düşünmeden edemiyorum artık. Başka şehirden konuştuğum çocuk vardı gece gündüz arardı birden ilgi alakayı kesti beni hep dalgaya aldı, artık çok zoruma gidiyo bu kadar yanlız hissetmek. Umursanmamak, sevilmemek. En baştada ailem tarafından... yorumlarınızı bekliyorum
Özgüvenim düştü, kendimi beğenmiyorum, mutsuzum yardımcı olurmusunuz?
Cevapla