
Siz Bu Konu Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?

Erkek cinselliği domine etme üzerine kuruludur. Ne denli kontrol edebiliyorsa dişisini, o denli haz alır. Burada yeterlilik tatmini söz konusudur. Kısa boylu, minyon dişiler de kütlesel olarak daha minnak olacağından, şekilden şekile sokabilir, çomarca tabirle duvarlara çala çala s*kebilir. Bu yüzden minik kadınların daha çekici geldiği doğrudur.
Küçük şeyler hep daha şirin gözükür. Kedi de kaplan da aynı soydan gelir ama biz hep kedileri severiz bundan kaynaklı olabilir belki de.
Göreceli bence. Yüzü güzel olup da kısa boylu olan bir kız, yüzü çirkin olup da uzun boylu olan bir kızdan daha çok tercih edilebilir. Yüzün güzelse ve boyunla kilon doğru orantılıysa o zaman erkekler için uzunmuş kısaymış pek farketmiyor. :))
Boyla pek alakası yok aslına uzun veya kısa farketmiyorum, kişiyi zekası ve görünüşü çekici kılar ama kısa boyun da ayrı bir sevimliliği var bana göre😌
Cevap
44Cevap
Çıldırmıyoruz ama hoşumuza gidiyor :D
Kısa boy çekiciliği diye bir şey yok. Kısa boylu olmanın avantajı her erkek senden uzun oluyor :D
Ya şu boyla yaotığınız ego mastürbasyonundan çok sıkıldım. Her kadının/erkeğin kendine özgü bir fiziksel yapısı var ve hepsi çok güzel kısa veya uzun olmak bir avantaj olmadığı gibi kusur da sayılamaz.
Aynen öyle
kısa boylu olanlar kendilerini aklamak için kısa boy tatlıdır kısa by çekicidir gibi saçma sapan şeyler diyorlar. bir kere uzun ve zayıf kızlar 1 adım önde her zaman ama kısa boy da fazla abartılmamalı. kısa boylu olup güzel olan nice insanlar var.
Genelde Turk kadini profili orta boylu olduğu için alisilmisligin disina cogu erkek cikamaz. Bu yüzden göz asinaligindan dolayi minyon kadinlari secerler. Ama günümüzde kalabalik sehirlerde türlü kaliplarda insan olduğu için bu durum degisebilir.
Boyla ilgisi yok çekiciliğin bence aura ile ilgili bir şey erkekler genelde Türk erkekleri 180- olduğu için kısa kızlar ilgililerini çekebilir güçlü hissetmek için 😊
erkeklerin çıldırmasından ziyade ben kendimden uzun bir adamı rahatlıkla bulabilirim.
kanser olma riski daha az
uzun insanlara boyuna göre işler verilir sen kaytarırsın.
kısa kızlar yaşımı göstermez.
...
Her kadının doğal kendine özgü güzelliği tarzı fizik yapısı var. Kısa boylu olmak kusur değil. Boyunuzu fiziğinizi ne kadar değerli ve özel görürseniz o kadar şık vve güzel olursunuz.
Bu soruda görüşüm yok. Uzun kısa bunlar boş iş gönül bu
Cok kisa da hos olmuyo cüce gibi... ama 1.70 üstü de cok quzel durmuyor en ideali 1.60 1.68 arasi :)))
%99 o aralıktasınızdır :D
@hayatdaneymıs 👏👏👏😂
Katılıyorum :) @Mysterious_kız 'a
@Greenwich-london472 dimiii amaa ☺☺
Kesinlikle di..😀 1.60 ın altını düşünemiyorum bile. O kadar da kısa bana kadından çok çocuk gibi geliyor.
@Greenwich-london472 nokta ile virgul gbi oluyolar :'D
Keske herkes ben gbi 1.62 olsa 😂😂
Ben de 1.67 yim. Hiç sıkıntı yaşamadım ama :)
Ece Seçkin'i koydun, bitirdin beni. <3
Kısa boylu kızlar candır, daha minnoş daha kadınsı daha çekicilerdir. :D
Benim pek ilgimi cekmiyor kisa boylu kadinlar.
Bazilari cok guzel oluyor insanin ici gidiyor orasi ayrı tabii ;)
Yani Türkiye genelini düşünürsek bu yorumu normal algılayabiliriz zaten. Ortalamanın üstüne kaç bayan var ki..
Bence hiç çekici değiller uzunlar da çekici değil orta boylular iyi 😊
Neden bilmiyorum ama kısa boylu kızlar gerçekten çekici 🙃
Kısa boylularının kendini kandırdığı bir uydurmadır 😂😂
3 disslike kısa boylu kızlar😂
Yüzü ve fiziği güzel olan kızlar kısa ve saçlar da kısa kesilmişse nirvanadır bende
Uzun olsada fazla balıketlı olmamalı en fazla 1.70 ıyı
Uzun boylu kadın sokakta kısa boylu yatakta derler ama bilemicem
Kısa boylu kız en büyük zaafim. böyle kollarımda sardım mi göğsüme gelecek
Ece seçkin için cildirildigi doğru da genel olarak o kadar değil
Boyu kilosu orantılı olup yüzüde güzelde benim için boy farketmiyor
Kısa boy benim gibiler için avantaj 😊
Küçücük minicik minyonlara bayılırım 😊
Ben severim yemektevkimyon gatunda minyon
ay ben uzun boylu kadinlardan korkarim :o
her kisa boylu kiz ece seckin gibi olsa keske
Minyonlar neden cok seviliyor. Ayni hesap
Böyle kcını açarsa abazalar çıldırır tabi
Doğru söylemiş ecee..
Bem kisayim da ne oliyor hala sapim
Ece seçkin cok haklı. Kisa boylu kız candır 😍
Minyonlar daha guzel😂😂
Kısa boylularda güzel
Kimse yoğurdum ekşidir demez zaten 😂
bazılarına yakşıyor yalan yok
evet çıldırıyorum gülmekten
Minyon kadın candır..
Kısa boylu avuntusu..
Herkesin begenisi farklidir..
Kandırmayın kendinizi
önemli olan uyumdur..
Ben uzun boylu severim genelde
1.60 -70 arasi bana hitap ediyor
avantaj diyin 😬
Ben uzun severim
Sanmıyorum, yok.
Doğru demiş👍
Dezavantj
Çıldırıyor musunuz?😅beyefendiler
kesinlikle 😍
Kedi ulaşamadığı ciğere mirdar dermiş anacim
Saçma yok öyle bişey
Kısa boy güzeldir.
Kişilik meselesi hic bir kız içinde çıldırmam
haklı
vaaaaaar 😍
Kısa boy iyidir
Bence avantaj✌
Kesinlikle öyle :-)
tabiki minyon citir.
Avantaj
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar