Sevgiyi kazanmak bu kadar zorken kaybetmek neden kolay?

insanlar neden nankör. uğruna emek verdim, savaştım, bekledim, fedakarlıklar yaptım, herşeyi göze aldım... hala kıymeti yok... kaybetmekten korkamayanı ben neden kaybetmekten korkmalıyım ki? neden kazanmak bu kadar zor ve meşakkatliyken kaybetmek bu kadar kolay...

iki kelime yetiyormuş seven kalbi kırmaya

link
Güncellemeler
+1 yıl
bugün aradı konuştuk, ayrılmak istemiyorum anlaşmaya çalışalım dikkat edelim falan dedi... ne yapacağımı ben de bilmiyorum artık :/ sürekli kavga ediyoruz...
Sevgiyi kazanmak bu kadar zorken kaybetmek neden kolay?
Cevapla