Sanırım ben ilk sırada olmalıyım, bir koç burcu olarak hem inatçıyım, hem kıskanç😃





Ikizlere güldüm:) öyledir gercekten , benim 65% olmam baya hafif kalmis , o yüzdenin 120 lerin altinda olmamasi gerekir benim icin
Akrep burcuyum. %50 nin çok üstünde ya. Kıskanmaktan ziyade sahiplenme gibi birşey oluyor 😂
Ben hiç kıskanç değilim aslında %10-20
Ama burcum%90, yukselenim %95 diyor ilginç🤔
Aslan ve %110 az bile kalabilir jdshdkwdhkssj
Cevap
28Cevap
kardeş zaten kıskanmayan adamdan hayır gelmez hz Ali r. a. bende koç burcu olduğum için kıskancım çok şükür
Bence yanlis ben yengecim ama kdr rahat degilim kiskanirim.
95 demis ama... benim kiskanclik yuzdem cok cok fazla :D
%110 evet çok kıskancım kardeşimi annemi bile kıskanıyom asds
%15 evet genel manada kiskanc degilim sadece sevdigim insana karsi olur ki oda zaten buna dikkat edeceginden cok fazla kiskancligim gozukmez
ben teraziyim ama hiç kıskanmıyorum yahuu anlamadım :))
Boğa 1. Sırada olmalı terazi 2. Sırada
Yalnız 2 tablo birbirinden farklı 😀
Biliyorum ben görsel olsun diye koydum zaten farkettiysen kendiniz verecek olsanız diye sordum😃
Oğlak doğru.
Yengeç 10% hatta, 0% olmalı sanırım😃
Aslanım %70 kıskancım
%10 yengeç. Yalan ulenn
Akrep %50 demiş ama ben %90 görüyorum kendimi :)
lanet olsun dostum 110 da nedir :D :D...
Değer veririm insanlara kıskanmam
O akrep yanlış olmuş o akrep 100 olmalı
Başak burcu daha çok kıskanır.
%15 diyor ama %60 diyebilirim
aslanim ama tuzdem 0000000,0001 dir benimki😂🤣
Terazi cok kiskancim :)
%15 miş ama kesinlikle daha fazla 😏
hiç kıskanç değilimdiir.
ikizler..
%110 gibi..
#kskanbağışlıyor
Aslan ve hakkını veriyorum.
%65 ne yahu en az %80 ben
kava 65 diyor :D %1000000000000
Akrebim aşırı kıskancım doğrudur
Yüzdeye bakmam ben 😂
%15 dio ama benim 50 60 falandır
Koç %80
#iyihaftalar
Yok Artk 😱😱😱 Balık Nasl böyle Çıkar 😂😂
Benim yüzde 10 muş haklı kiskanmam sutlarim
%95mişim dogru %100 de olabilir.
%90 çok kıskancım.
%100 kıskançlık
İkizler %98 demişler bu beni örseler.
%100 müş :D
%10'muş.
Oglakkk
%70.😁
80 lerde
%80 miş miş miş
%65 kova
Akrep
Doğru valla.:D
yengece hasta oldum.
%110 muş :D
başak
9 knka 🙄
98 çokmuş ya.
%98 :D
99 😂😂😂
Benimki doğru çıkmış
Hic deilm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar