Haaaa diyeceksiniz ki sen yapabiliyor musun diye… Yeni yeni öğreniyor ve ara sıra uygulamaya çalışıyorum kendimce…Otuz sekizi devirmek üzereyken hem de :-) Napalım hak edene yapmak lazım’mış… Öyle tekme tokat girişin demiyorum tabii ki sizlere =)) Gerçi hak ediyorsa onu da yapın, kalmasın içinizde bir yerlerde =))) Lakin, o güzel ellerinize yazık olmasın, değmezler ‘bence’ :-) Herkesin bir üslubu vardır neticede… O üslubu ve duruşunuzu bozmadan, ‘onun küçücük insanlığını’ hatırlatmak en iyi yol bence … İnceden inceye…Onun ağulu dili bundan anlıyorsa, sizin yapabileceğiniz tek şey had bildirip, hayatınıza kaldığınız yerden, yine ceplerinizde iyi niyetler ve güzelliklerle devam etmektir.
Aştığı hadler boyunu geçiyor sa haddini bilmeyene haddini nasıl bildirirsiniz?
Eskiden haddini bildirirdim insanlara şimdi düşününce öfke stres yipratmaktan baska bir şey değil insani Hal böyleyken ne diye yorayim güzel beynimi zaten onun olayı bu
Guzel bor konuya deyinmissin azizim. Ben genelde bekler gozlemler ve ikaz ederim. Baktim ki durum hadsizlik hat safhada bir hayatimdan cikaririm. Bor sekilde iletisimi keserim kendini o bilmez laf carpitan kisilerle. Saygilarimla...
En İyi Cevaplar