Büyüdüğünüzü ilk ne zaman anladınız? Yani ne zaman “Ben büyümüşüm ya!” dediniz kendinize? Yoksa ben hala büyüyemedim çocuğum diyenlerden misiniz?



Üniversiteye ilk başladığımda hiç kimsenin gerçekten birbirini sevmediği samimiyetsiz sevgilerin ve arkadaşlıkların olduğunu cikarsiz birşeyin olmadığını ailemin yanimda olmayışı bunlarla kendim başa çıkmam gerektiğini gördüğümde büyüyorum demiştim
Kendi radikal kararlarım için bütün herkesi karşıma alınca ve anne olunca...
Lise arkadaşlarımın neredeyse hepsi evlendiler bende o zaman anlamıştım
Kendimle alakalı cesur kararlar almaya başladığım zaman.
Cevap
21Cevap
Hastahaneye ilk defa yalnız başına gittiğimde anladım. Ve insanın gerçekten zoruna gidiyor, bazı şeylerin farkına varması 😅
Ben hiç anlamadım büyüdüğümü bir bakmışım üversiteye gidiyorum
Masaya yumruğumu vurduğumda herkesin susması ve beni dinlemesinden sonra dedim ki büyümüşüm. İyi halt etmişim. Gelsin sorumluluklar
Düştüğümde beni kaldıracak kimsenin olmadığını fark ettiğimde.
Ailem sağ olsun hiç bir zaman dolu dolu çocukluk yaşayamadım erken yaşta büyüdüm
Askerde anladim ama hala kucuk bir cocuk var arada kendini gosteriyor
yanında çocuk olabildiğim tek adamın tabutunun başında can kardeşim..
#kskanbağışlıyor
Çocuklar duymasın ilk bölümlerine denk geldiğimde. :D
Erken yaşta olgunlaşan kişilerden bir tanesiyim fakat kendimi bazı zamanlar daha çocuk gibi hissediyorum
kardesimin veli toplantisina veli olarak gidince 🙂
Liseden bir kaç arkadaşım nişanlandığında. :D
Valla sap oldugumu hissettigimde anladim. Bknz ==》 bir SAP in drami 🤣🤣
Ailemden 800 km uzakta bir yurt odasında yaşamaya başladığımda.
Calismak zorunda oldugumu anladigimda..
Sinirimden ağladığım bir gün vardı. O gün büyüdüğümü anladım
Anlamak istememistim. Zorla anlattılar.
Kardeşimi kucağıma verip ona artık sen bakıp annelik yapacaksın dediklerinde.
Insanlarin gercek yuzunu gormeye basladigimda
Yok genel olarak
Gel beraber dovelim 😄ben 5 ay dha sabretmm gerek gerci
Evet😂
Söv😂
Disindan Şu an yanimda mesela😀😂
Babamı kaybettiğim zaman, anladım.
Allah rahmet eylesin
@selinmaris67 teşekkür ederim..
gercekten insan kotu oluyo babam 1 aylik hasta olmasi bille hepimjze yetmisti Allah sabir versin abi
@selinmaris67 Bu nedenden dolayı ailenizin değerini bilin.
Ben hiç çocuk olamadım
Arka sokaklar metinin evlendigini gördüğüm zaman
: )
İki günlük kardeşime hem babalık hem ablalık yapmak zorunda olduğumu farkedince büyüdüğümü anladım...
Kız kardeşim doğduğunda.
hala büyüdüğümü düşünmüyorum
Büyümek mi? O da ne 🤔😂
sorumluluklar artıp, farkında olmakla.
Tek başıma kararlar aldığım zaman
tek başıma şehir şehir gezmeye başladığım zaman.
Jerry'i değil de tom'u sevmeye başladığımda
Daha az gülmeye başladığımda..
Daha az gülüyorum o zaman anladım
İlk para kazandığımda
Kardeşim abla bana para yolla dediğinde
Gözyaşlarımı gizlediğimde
Öyle bir dönüm noktası yaşamadım açıkçası.
Fiziksel olarak yara aldığımda umursamadığımda
Kendim banyo yaptığım zaman.
Çalışmaya başladığım zaman
Büyümek mi? ben daha çocuğum
İçimdeki çocuk hiç büyümüyor ki
Rahmetlinin kanser oldugunu ogrendigim zaman.
Aksam disari cikamadigimda kiz oldugum icin.
Kesinlikle 6. Sınıfta
İmza atmaya başlayınca.😂
Tatillerde çalışmaya başlamak isteyince
Ağladığım da istediğimin olmadığı zaman
internet kafede süresiz masa açtırınca
Adıma davetiye gelmişti
Annem babam ayrılınca
uzuldum ya
10 yaşında evden atılınca
oha ne bicim aileler var ya Allahin emanetine sahip cikar ya insan
@selinmaris67 maalesef oluyor canım böyle seyler
kiyamam sana ya biz goremedigimiz icin Allah kahretsin bizi ya
simdi nasilsin
@selinmaris67 öğretmen oldum yaşayip gidiyorum :)
Çocuklara böyle yapip kaldirimda uyutmasin aileler
vay benden buyuksun
yalniz ailen olucak kisi cok buyuk vebale girdi ozellikle sen kiz cocugusun ya basina kotu bisey gelseydi cok sukur Allahima seni korumus
umarim hersey senin icin cok guzel olur abla
@selinmaris67 Allah razi olsun canim guzel dileklerin icin Allah sana guzel omur versin :)
of resmen agladim ya cok seyler cekmissindir sen simdi abla
bir anne baba nasil evladini atabilir ya aklim almiuo gercekteb
ayrica masallah cok gucluymussun
ben bile hakkimi helal etmiyorum onlara
seni yalniz biraktiklari icin
@selinmaris67 sagol ablam destegin icin :) zor herkesin hayati kim bilir daha neler var
aynem ablacim sen cok guclusun bende senin gibi olmsk isterdim
Mutlu anılarım hatırlayıp ağladığımda.
gerçekten agladigimda
Bilmem büyüdümmüki 😂
Gereğinden fazla mutsuz olmaya başladığımda
2. kez aşık olduğum zaman
23 yaşımda anladim
Çocuk olmadığımı anladığımda.
Geçen yıl
daha büyümedim :\
Ben Hiç Anlamadım ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar