Yalnız kalma korkusu ve beğenilmemek çok yıpratıyor beni?

Yalnızlık korkusu ve beğenilmemek çok yıpratıyor beni. Kendimde eksik ya da itici bir şey olduğunu düşünmeye başladım. Niyetim isyan etmek değil. Beni de herkes gibi Allah yarattı. Aciz bir kulum herkes gibi. Ailem benimle gurur duyar. Komşularımız efendi sayğılı olduğumu söyler. Babam yok vefat etti. Bir annem var. Onuda üzmemek için elimden geleni yaparım. Çünkü oda giderse babam gibi o zaman yıkılırım. Bu yalnızlık korkusu oluşturdu bende. Bir tek bu değil. Hiç sevgilim olmadı. Denedim red edildim artık beğenilmediğimi düşünüyorum. Kimse tipimle alay etmedi ya da bir şey demedi ama ben tipimden dolayı dışarı çıkmak istemiyorum. İnsanlar bana bakmasa bile yolda yürürken beni görenler benimle dalga geçiyorlar tipimle alay ediyorlarmış gibi geliyor. Ne yapabilirim bilmiyorum. Doktora gitsem ilaç verecek onuda kullanmak istemiyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Profildeki resim bana aittir bakabilirsiniz
Yalnız kalma korkusu ve beğenilmemek çok yıpratıyor beni?
Cevapla