Her vazgeçiş yeni bir başlangıçtır. Aynı zamanda vazgeçtiğimiz ne varsa bize elbet bumerang misali bir şekilde geri döner. Bir eşyadan, huyunuzdan, bir insandan vazgeçtiniz mi? Peki tekrar geri döndü mü vazgeçtiğiniz her neyse?
Yaş ilerledikçe tabiki törpülendik bazı huylarımız dan , iradem dışı vazgeçtiğini sanıp dönen arkadaşlarım oldu ama vazgeçtiklerim den dönen yok:) zaman var hiç geri dönmeyen sanırım.. eşyalardan eskiyince vazgeçiyorum ne edeyim..:)
Yaşamadım ama yasamayayım da zaten. Vazgeçtikten sonra kabak tadı verir. niye? Çünkü kabullenmesini bilip kendini yeni birşeye hazırlamışındır. Bu illa aşk değil herşey.
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > "Neyden vazgeçersen o bir gün sana geri döner." Vazgeçmeyi biliyor musunuz? Hiç vazgeçtiğiniz bir şey size geri döndü mü?
En İyi Cevaplar