Kurban olduğum rabbim herşeyi bilir. Rabbime boynum kıldan ince. Atılan iftiralar için hiç kendimi aklamaya çalışmadım. Allah'a bıraktım...



Neah kalmadım. Ufak tefek suçları üzerime yıkan oldu ama takmayınca millet haklı olanın ben olduğumu anladı
İftiriya birçok kez maruz kaldım. Allah'a havale ettim kendilerini. Kimisine de hakkımı helâl ettim.
Kaldım ama emin ol Allah doğrunun yanında çıkar gerçekler yapanlar utanır eğer yüzleri varsa
Defalarca kaldım ama kalbim o kadar temiz ki hep atanların ellerinde patladı
Cevap
5Cevap
Oldu sonunda sıyrılmayı başardım
En iyisi havale zaten
Kaldım ama umursamadım
Kaldım sallamadım
1-2 defa oldu ama kanıtlandı iftira oldugu
Evet kaldım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar