abim olsaydı onu deli ederdim ama çok da severdim. Neden bir abim yok benim. 

Abisi olmak nasıl bir duygu? Ya abi olmak? Ahh ahhh


Abisi olmak nasıl bir duygu? Ya abi olmak? Ahh ahhh


Ablan var o hâlde. Benim neden ikisi de yok. Ablan da yoksa bendensin. Kendimi kötü hissediyorum. Küçük kardeşimi kıskanıyorum. Abisi de var ablası da benim ikisi de yok. Büyük olmak kötü bişey😑😑😑
Ablam yok istemezdim aslaa. Ama abiii.
Benim de yok :/
Gel sarılak. Ama kocaman.
Olur :)
Koş bakim kollarıma ablammm🤗🤗🤗
Yorumlar karisti :)
Kay öteye :))))
Çaktırmadan devam 😀
Abim ol.
Ben mi? :))
😂 evet sen.
Tamam bıyıklarımı alıp geliyorum :)
😂 😂 😂 abimm aslan abimmm
Canım bacıcığım benimmm :)
Gel abinin şefkarli kollarına
Bıyıklı emoji bilamadım idare et 😕
Bulamadımmmm
Bugun ne cok imla yaptim ya :)
Anladıö ben sorun yok
Haha ben de bol bol yapıyorum. 🤗
Hı ben de anladım sorun yok :)
Benimde yok :/ yaz bana
Ben bir abi olarak evet kesinlikle sana katılıyorum abi şart derdine derman olan bir abi candır :D
Abisi olan kızlar çok şanslı 🤦
Evet istersen seninde abin olayım ne dersin :D
Aynı yaşıtız. Abi arıyor gibi bir halim mi var. Abim yok kahretsin.
Hahaha aynen dediğin gibi zaten bir tane kardeş yeter bana ikincisi teraziyi bozardı :D
Abin olayim sorun yok uzulme 🙄
😂 yok demem.
bir saattir diyosun ama ☺️
😂 o bakımdan yok demedim. Hayır demem yani. Hemen kabul ederim.
😂😂 ben yanlis anlamisim
Tamam sitede abimsin. Ama gerçek abim asla olmayacak 😭😭😭 ağlayıp geliyorum.
Sen mod mu oldun kardesim?
Hı hı. Eski alışkanlık.
Hayirli olsun 😉
Teşekkür ederim 🙂🙂
Darısı başına diyelim
Benim olmam zor
Neden?
Vukuaatim cok, cok tartistim milletle, iki kere hesabim 3er gun askiya alindi defalarca uyarim yedim, bazen sinirlerime hakim olamiuorum ergenlerle nasim dertte ☺️ editor oasam hesabi kapatmislardi belkide
Hııı olabilir dikkat et bundan sonra.
Bulasmamaya calisiyorum artik 🤔
Kuralları öğren ve şikayete başla.
Cok sikauet ediuorum zaten, terbiyesiz yorum gorunce affetmem.
Haha tamam istersen beni etkile gizlerim
Anlamadim
*etiketle.. Çok pardon. Yazım hatası olmuş.
Olur kardesim 🙂
Cevap
14Cevap
Benden bir yaş küçük kız kardeşim var. Arada fazla yaş farkı olmadığı için en iyi arkadaşım diyebilirim. Abi olmak güzel bir duygu bazen sinir olsamda seviyorum kardeşimi. Sonuçta en değerli varlığım o
Sus ya sus bir de anlatıyor.. Kıskanıyoruz burda.
Seviyorum abilerimi ne yalan söyleyim. Kardeslerimin hepsini ayri ayri seviyorum aslinda 😁 Keske daha fazla olsaydi bile diyorum. Kucuk kardes istemezdim ama 😂
Çok güzel canını sıkıldıkça küçüğünü dövüyorsun mikemmel bir his 😂🤣
Abim ya da ablam yok olmaması benim için çok daha iyi...
tek çocuk olduğum için bende bilmiyorum anlatsinlarda duyalım bende hep merak ederim
ben ablamdan bir yas kucugum, ama hem kardeslik hem abilik yapiyorum :))
Ben de bir abim olsun isterdim :(
Ahh ahhh
bende isterdim kafa yapımın uyuştuğu bir abi☺
keşke benimde abim olaydi koluma takip gezerdim bütün kızlardan kıskanırdım yaa
Kıskançlıktan ölüyorum abisi olypta şakalaşan muhabnet eden birde ballandıra ballandıra anlatanlara özeniyorum. 25 yaşıma geldim hala kıskanıyorum
bende siz gibiyim ablam var ama onla da hiç uyusmuyoz hiç muhabbetimiz yok
Hayatına sinir hastası olarak başlıyorsun erkek kardeşin veya abin olunca 😁
Bense abi olmak isterdim bu daha da imkansız ohhh erkek olup yaşican bu hayatı rahaat rahat bide yakışıklı nötr de olur ama çirkin olmasın hhh..
Bense çirkin bir kızım kaderr
Evet yoklugunu hissetmisimdir hep
benim üç tane abim var bana zevkli gelmiyor
😂 😂 e bilemedim...
Kendimi abi olarak kiralasam mı ne etsem?
Aranan kan bulundu. Artık bir abim var. 😂 yuppiiii
Abim olaydı dövseydi dedin mi hiç?
Ah ahh abim olaydı taştan olaydı
benim abim yok iyiki de yok Diom bzen bazende olaydı iyidi
Benim iyiki yok kesin kavga ederdik hep
Bende kiskaniyorum keske abim olsaydı
Abii istiyorum
Cok gec kanka
Benimde ablam yok 😐😐
Bende çok kıskanıyorum
Çok Harika anlaşabiliyorsan özellikle
keşke benim de olsa yaa
@bunalımmmdaa son keşke fayda vermez ki😂😂 önce acele edip sen gelmeyecektin☺️
Abisi olmayan kız tatlılığı
niye tatlı olsun ki
Hayırlısını iste kötü seyler duydum
🙄🙄
Pardon yorumunu yanlışlımla gizledim. Haklısın ama kıskanıyorum işte.
Offf sizden abi olmaz gerçek bir abi istiyorum. Yani imkansızı
Keşke benim de küçük bir kız kardeşim olsaydı
Değil abimi sevmiyorum
Bilmem niye olmadığını
harika birsey😁
Sen de çatlat.
tek cocukmusun yoksa😃
Yoo 3 kardeşim var ama abim yokkk😓
ay yok artiik 😂
Evet şanslıyız. sd
Hem de çok
Benim de abim yok 😑
Gel ağlayalım😭😭😭😭
Mesala
Derken?
Abi olarak kimin ne yaptığını gördün benim abim yaptığı her iyilik karşısında misli ile eziyet etti
benim 3 abim var
Benimde yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar