Benim neden bir abim yok? Abisi olan kızları acaip kıskanıyorum. Abisi olan kızlar çok şanslı değiller mi?

abim olsaydı onu deli ederdim ama çok da severdim. Neden bir abim yok benim.
Benim neden bir abim yok?  Abisi olan kızları acaip kıskanıyorum. Abisi olan kızlar çok şanslı değiller mi?

Benim neden bir abim yok? Abisi olan kızları acaip kıskanıyorum. Abisi olan kızlar çok şanslı değiller mi?


Abisi olmak nasıl bir duygu? Ya abi olmak? Ahh ahhh
Benim neden bir abim yok? Abisi olan kızları acaip kıskanıyorum. Abisi olan kızlar çok şanslı değiller mi?
Cevapla