Delilim yok !
Kadın bariz belli etti ceza yemekten çekindiği için böyle yapıyor sanırım.
Delil olmadan şikayet edebilir miyim?
Kadın bariz belli etti ceza yemekten çekindiği için böyle yapıyor sanırım.
Delil olmadan şikayet edebilir miyim?
Başımdan bir olay geçti detaya girmeyeceğim
Bana sıkıntı yaptı . işime engel oldu ve iş korkusu ile tehdit etti
O kişiye dedim ki
" Rızkımi sen vermiyorsun
Sende ne kesebilirsin nede artirabilirsin "
Kafanızı takmayin.
Hayatınıza bakın.
Dürüst yaşayın
Bağ ci ile değil uzumle meşgul olun.
Hayırlı iş bulmanız temennisi ile
Amin sadece çok kırıldım kızdım acaba bende onların canını yakabilir miyim diye de bu soruyu sordum sinirden abartmıyorum kalbim ağrıdı😔
öyle bişey söz konusu degil şikayet etince bir şey degişmez, çünki orası kişinin şahsi iş yeri ister alır ister almaz , ama olmamalı öyle bir şey , senin dedigin şey kamuda olursa olur ancak
Çok üzüldüm kalbim ağrıdı bende onların canını nasıl yakarım diye düşündüm
Neden şikayet edeceksin acaba? Özel sektörde işveren nasıl özellikte işçi istiyorsa ona göre alır, kimse de bir şey diyemez. Yaptığı şey doğrudur demiyorum ama tercih meselesi bu. Demek ki işinin böyle daha iyi olacağını düşünüyor ki kapalı tercih etmiyor.
Mevzu bu kadar basit değil hakaret boyutunda bir tavır takındı
Nerden biliyorsun ki tesetturlusun diye almadigini belki konusma tarzini is deneyimlerini begenmedi tesettrlsun seni işe almiyorum mu dedi
Sadece cümle kurmadı özgeçmişim çok beğenildi adam tamamdı tam gel başla diyecekken kadın araya girdi bugünde sordum açıkça dalga geçer gibi görüşmelerimiz devam ediyor dedi
Cevap
19Cevap
Maalesef Ki Yok. Çünkü Delil Yok İse İspat Edemezsin. Kaldı Ki İş Yerinde Böyle Birisini Çalıştırmak İstemiyorum Diyebilir. Sadece Hakaret Etse ve Delilin Olsaydı Yaptırım Uygulatabilirdin. Günümüzde Hala Bu Tiplerin Olması Üzücü. . .
Sinirden elim ayağım buz gibi oldu 😔
Almazsa almaz özel sektör sonucta :D tipini beğenmese de almayabilir yani
Kalbim ağrıyor sinirden
Canım ne alakası var. bak sen kapalısın diye o seni işe almamıştır.
başkası şu partiden değil diye işe almaz.
biri gider torpille işe alır. sen neden kafana takıyorsun :) diyorum ya özel sektör herkes kafasına göre takılıyor
kırılmaya gerek yok yani :)
ispat edemezsin. ettiğini farz edelim gene de bir cacık olmaz. almaz almaz atam prezantabl bir personel arıyorum der susar kalırsın. boş şeylerle kendini haklı çıkarmaya çalışma yani
Prezantabl kime göre neye göre? Sinirden kalbim ağrıyor hakaret boyutunda bur tavır takındı çok üzüldüm
sana nasıl anlatacağımı kestiremiyorum. özetle fazla duygusal yaklaşma iş hayatına. bunlar olağan şeyler bence anladığın gibi değildir zaten. cv'ni görmediler mi önceden? sözlü mülakatta mı fark ettiler yani? öyle olsa dahi yine de şirketin bir suçu yok tercih meselesi. şöyle düşün. hac malzemeleri satan bir yerde mini etekli cesur kıyafetler giyinen biri ne kadar anormal ve yanlışsa bazı firmalar da da türbanlı olunması garip yani. bunu hakaret olarak algılama kesinlikle.
Ben evine temizliğe gelen kadına Alevi olduğu için ben Alevi leri hiç sevmem defol git diyeni biliyorum. Malesef böyle insanlar çıkıyor. Üzülme benim tesettürlü bacım.
işe almayabilir iş verenin bileceği iş başka bir işi denemelisin
Hakaret etmeye hakkı y9k
hakaret ettiğini söylememiştin ama uğraştığın la kalırsın Allaha havale et böylelerini
Küfür edeceğim ama şikayet ediyorlar sen anladın 😊
Hayir yok. Alelen bir hakaret yok ise.
Hakaret var delil yok
şikayetlik bir durum yok
sen türbanlı çalışmak istiyorsun o türbanlı eleman istemiyor. isteyen yerde çalış.
Boşver o yaptığı hayvanlikla kalsın
Sinirden bittim bu gün
Allahın dan bulsun
tesettürlü oldugun için almadıgıını nerden bilicez :D
İyi de adı üstünde işveren almamış bir bildiği var ya da istemiyor kapalı olabilir
İstemeyebilir ama bu tavrı yüzünden beni başka bir işten etti ve bu bir hakaret
Delil yoksa ise yaramaz
Şikayet etme hakkın yok. Kimi işe alacağını sana mı soracak?
Hakaret etme hakkı yok hem de dinsel tercihlerin yüzünden
Ne dedi?
Nasil söyledi bunu sana?
Edecek ne var ki almak zorunda degil.
delil olmadan olmaz.
Almak zorundami bende almiyorum ortagimisin sanane
İşte böyle insanları dövmek lazım
Yok.
Herhangi bir cezai koşulu yok almaz almaz
Maalesef
benim türbanlı bacımı yine mağdur ettiler
Edepsiz ahlaksız saygısızsınız
@celis bir kadın olarak senin de bu edepsizlige çirkinliğe alet olman ne acı
@iskoc_hakem gol ! Ne kadar adi küstahsıniz
Et bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar