Sevginin insanları iyi etme özelliği vardır, sevgisiz kötü insanları sevgi ile iyi etme ihtimali sizce nedir?

Sevginin insanları iyi etme özelliği vardır, sevgisiz kötü insanları sevgi ile iyi etme ihtimali sizce nedir?

Sevgisiz yaşamak.. zordur.. Belki insanların özünde sevgiyi görmedikleri için
çocukluklarında mesela
Yani sevginin ne olduğunu bilmeyen insanlar.. sonunda büyüdüklerinde çocukluğunda bu hissi tatmamış olan insanların
çevremizdeki o kötü insanlar olduklarını varsayabilir miyiz
Sevginin insanı iyi eden özelliklerini yaşamamış olanlar
bir kuşu bir kelebeği sevmemiş anne sevgisi görmemiş olan bu insanların..
Sevgisizlik yüzünden kötü acımasız olma ihtimallerini göz ardı etmemek gerek diye düşünüyorum
Peki sevgisizlik yüzünden kötü olmuş olan bu insanları
Sevgi ile iyiliğe sevk etmek mümkün müdür?


Sevginin insanları iyi etme özelliği vardır, sevgisiz kötü insanları sevgi ile iyi etme ihtimali sizce nedir?
Cevapla