Benim hayatım da bana "iyi ki varsın" diyen biri yok 😕 peki sizin hayatınız da var mı?


iyiki yoklar.. diyorum
birisinin hayatındda olması beklenti demek
beklenti hayal kırıklığını getiriyor..
sonra lanet ediyorsun filan
ne gerek var böyle şeylere
iyiki yoklar kimsecikler..
benim için 'iyi ki var' dediklerimde liste başındasın abicim..
Abimmm sen de iyi ki varsın..4. Abim benim 💖💖💖 seviyorum seni
Ailem ve beni seven arkadaşlarım için "iyi ki varım"
Diyecek kimsem bile olmasa kendim için " iyi ki varım"...
Var ama ben hiçbirinin de hayatında iyi ki olmaktan mutlu değilim.
Neden aşkım 😕
İyi ki varsın diyenlerden korkacaksın işte.
Herkesten önce onlar hayatından giderler.
Çok doğru yaa 😕😕😕 ne bilim yine de insan arada duymak istiyor
Cevap
39Cevap
Değer, yalnızca kaybedilince nükseder. Değer bilmeyen insanların seni değersiz kılacağını düşünüyorsan yanılırsın. Senin değerini verebilen insanlara hak ettiği değeri sen de onlara verebiliyorsan, mühim olan budur.
Ailem var, onun dışına pek kimse yok.
Vardı, ama bitti. Bitti diye üzülmüyorum, yaşandı diye seviniyorum.
Siz kızlar gibi sevgiye muhtaç olmadığım için yalnız bile yașarım sıkıntı yok.
Hayalini kurdugumuz kadar pismanlik yasiyoruz aslında ne kadar istesekte bize tezat duser.
Var anam babam kardeşim var bu 3 kişi yeterli bence
Desin veya demesin, kendim ve sevdiklerim için yaşıyorum
Varda inanmak güç geliyor
Bende kimseye iyi ki hayatımda demiyorum ama annem babam harçç
Genelde iyiki varsın diyip evvelsi gün kayboluyorlar. Malum yardımcı olup işlerini görüyorum ya hani
hapşırdığımızda -cok yasa askım -dıyen sevgılımız olmasada -oha lan -dıyen kankılerımız var sukur
Umurumda değil ama bu söz bana Six Feet Under'ı hatırlattı ne sahneydi;
Kimse bana sahip olduğu için mutlu değil..
Kimseye bir yararım yok. Kendi halinde bir adamım. Neden desinler ki
Kimse yok. Bu üzülünecek bir durum değil, ne durumda olan insanlar var.
onlarca kedi konusmasada hal ve tavirlari boyle soyluyor
şu an için yok öylesi.
İyi ki kimsenin hayatında yokum.
Diyeni daha görmedik. Belki bana da laf olsun diye yaşama şansı verildi.
Arkadaşlarım, ailem vs diyor
Var Allah’a şükür
Ne güzel
Yok olum yok bildiğin yok siffir
benimde yok bir eksiklik görmüyorum zaten...
Sadece annem. o kadar.
iyiki varsın abla, bizimde olmadı hiç
Evet degerli insanlar var
iyi ki varsın yönetici kardeş
Yönetici degilim😂😂
Var halamin kizi var dedem babannem var.
Aynen. İyi ki varım bence.
Ailem söylerse söyler
Başkalarını bilmiyorum
İyiki varsın Minnoş kardeş :)
Ahaha çok teşekkürler
Rica ederim :)
O nasıl soru tabii ki yok😏
seni sen var edersin bir başkası değil boşver
Yokkk
Vardı ama şimdi nerde hepsi boş muhabbet
Canı isteyince diyor deli
Evet var
Yok..
Ne tesadüf 😂😂
O zaman iyi ki varsin 😊😄
Iyi ki varsin😀😀
Tesekkur ederim 😄😄
Reca ederim😁😁
iyi ki varsınız
Var evet 👍
Var..
Maalesef.
Ayşh yok )=
Benimde yok
Ailem
Hayat mı hangi hayat kim ne zaman?
Hayir yok
Var...
Yalnız değilsin
Yok.
Annem var :)
Kimse demiyo
hayır yok olmadı
Hayır yok
Var 😇😇😇
Maalesef yok ;(
olmadi
İyiki yoksun
Çok şükür var
Var 🙂
Yok olmasında
Yok.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar