Girdiğiniz her ortama ayak uydurabilen misiniz? Yoksa çizgisinin dışına hiç çıkmayan mı?

Girdiğiniz her ortama ayak uydurabilen misiniz? Yoksa çizgisinin dışına hiç çıkmayan mı?

Şahsen nabza göre şerbet veren insanların kişiliğinin tam olarak oturmamış olduğunu düşünüyorum.
Elbette insan çok yönlüdür. Eğlenceli, duygusal, pesimist, optimist, asabi, sakin ve daha bir çok farklı yanı olabilir. Ancak; kişiliği oturmuş kişiler hangi özelliklere sahip olursa olsun çizgisini korur diye düşünüyorum.

Bu konu biraz tartışmaya açık bence. Sizler ne düşünüyorsunuz?

Mutlu akşamlar 🙏
Girdiğiniz her ortama ayak uydurabilen misiniz? Yoksa çizgisinin dışına hiç çıkmayan mı?
Cevapla