Bunu dile getirip söylediniz fakat o tekrarladı hep
Size ekran görüntüsunu dahi atsa konuştuğunun
Size ekran görüntüsunu dahi atsa konuştuğunun
Isi vardır bence çok zorlama bırak o sana yazsın bekle gerekirse 1 gün boyunca yazma 2. Günde yazmazsa yaz ama 1 gün boyunca sebepsiz yazmadıysa ayrıl o sevgiliden kendini gerçekten sevecek birini bul
İşi bitince yaziyor
Sevindim buna
Herkes delirmiş. WhatsApp'ta sadece sevgiliyle veya kur yapılan kişiyle mi konuşulurmuş? Bizim yks grubu var, 2 tane sınıf grubu var, sınıf kız grubu var, bilim şenliği grubu var, yakın arkadaş grubu var... Canım sıkıldıkça da WhatsApp'a girer durumlara veya fotoğraflara bakarım. Sevgilim yok, flörtleştiğim kimse de yok. Eğer sevgilim olsa ve bunu dile getirmeye teşebbüs edecek olsa anında terk ederdim onu. Azıcık medeniyet ya.
Ben hiçbir gruba üye değilim herkes sen değil herkeste ben değil oyüzden herkesin seçimleri farklı mutlu olduğu şeyler bambaşka
Sen sanırım WhatsApp'ın sadece sevgiliyle veya kur yapılan kişiyle konuşmak için kullanılan bir uygulama olduğunu sananlardansın. Saygı duyarım elbette.
Ayrıca sizin sosyal hayatınız sevgilinizden mi ibaret acaba? Arkadaşı olamaz mı bu çocuğun? Tamam sen hiçbir gruba üye değilsin, bu çocuk da mı değil? Üstelik bir gruba dahil olmayacaksan WhatsApp kullanmak saçmalık. İki kişilik mesajlaşmayı SMS ile de halledebilirsin. WhatsApp'ın en büyük farkı grup sohbetleri ile çoklu mesajlaşmayı sağlaması.
Dediğim gibi hrkesin hayatı farklı sosyal hayatım yok belki
Dediklerine saygı duyarım
Olabilir bu kadar taktigimiz icin ayriliyoz sonundaaaaaaa
Hic arkadasi yok mu bunun konusacakk ama senlede ilgilinolacakk olamzsa ozman yol verr bide yazmiyosa
Sonu ya ayrılık olcak ya da ben sinirlerimi aldircam
Bak ben ayrildimm dedim annemlere ama hala konusuyom bana isinamadigini demis ama birakamiyomn cunku beyinsizim o yuzden kopek gibi seviyom boyle sevgininde diyom boyle gurursuzlugundaa icine edeyim diyom
Olsemde kurtulsam diyomm
Evet ask varken gerisi yalan bırakmıyor um da
İnsana ne iyi geliyor sa onun muptela si olur diye bir yazı okudum
Biz gerçekten salagiz ya onu anladım
Kızlar olarak
Allahim bu kadar salaklik kimsede yok millete bakiyom birinden ayrilip biriyle cikiyor umurlarinda bile degil ama ben aylarca evde yas tutuyomm deliriyom ya da sevmezsen sevme benim sevgim ikimizide yeter deyip arayip soruyomm
Iste bende öyle yim sanki dünyanın sonu sanki dünyada sadexe o var anasını satım ya aynen Böyleyiz karşımıza da tam ibnelrr çıkıyo daha doğrusu ibnelrri seviyoruz
Mesaj attim cevap vdrsene
Bu sürekli sık sık ve kalma süresi uzun süre oluyorsa o ilişki bitmiştir.
Cevap
6Cevap
Engellerim birini engelledim bu tür şeylere tahammülüm yok ne hadle ya?
Ben ebgelle ye miyorum işte alıştım
Alışma
Takmıyosa bas engeli
Böyle sohbetlere kusasim geliyor sovgolom covromoco falan cidden böyle şeylere dikkat ediyor musunuz ya, çevrimiciymis peh. internet çağının gerizekalılıkları
Senin görüşün tabi
O kadar haklısın ki.
no problem güveniyorsam bitmiştir. İstediğini yapmakta özgür :)
Konuşmamiz bittiyse konusucak konu yoksa eğer sorun etmem arkadaşlariyla, ailesiyle konusuyordur.
Ne var bunda konuşsun
Yine de guvenmem belki de seni istmiyr artık
Paşa gönlü bilir yazmasın nolcak😃
S... kerim belasını
Evet erkeklere bu yapılmış olsa senin verdiğin tepkiyi verir ama biz kızlar tepki veremiyoruz
Niye sende ayrılırken
Hiçbirşey yapmam
Sorun ederimmm
el sallarım giderim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?