Bir insana kırılmış olduğunu izah etmek, çok yorucu değil mi? Hem seni kıran o, hem de ne olduğunu anlaması için çabalayan sensin... 


Doğrusu hiç uğraşmam halimden ve tavrımdan anlamıyorsa eğer cehenneme kadar yolu var.. Zaten o kırma nedenlerinden en başlıca sebebi anlayışsız olmasıdır..
Uğraşmayacaksın hiç en güzeli.
Kıran bilir yediği naneleri, hiç uğraşmıcaksın açıklamak için..
Çok güzel ifade etmişsiniz gerçekten çok haklısınız 👍
Cevap
13Cevap
Çift taraflı çalışan sadece çift motorlu pejo mobillet olduğunu sanırdım çift taraflı üzüldüğüm için
Ne olduğunu anlaması için çabalamayı bıraktım artık. Zaten çatlak bardakta da su durmuyor.
O kırdığın ananın porselen takımı değil galp galp 😅
zaten kırıldığını anlamıyosa seni de anlamıyor demek olmuyor mu :))
Evet yorucu bu yüzden kendi anlamiyorsa izah etmem bir anlami kalmiyor o zaman çunku.
Evet yorucu çok üzücü
İnsanlar için çabalamayı bırakan mutlu olur.
Hic de anlamiyorlar zaten
oyle haklısın zor gercekten
Zaten akilli bir insan olsa kalp kirmaz.
Valla kim laf anlatacak :)
Gönül yorgunluğu zor.. yoruyor.
Evet yorucu
Herkes kendini haklı görür nedense.. Herzaman..
Haklisin bebegimm
:* :* <3
kırılmayın sizde güçlü olun
Kesinlikle
Evet, yorar..
Kesinlikle
Öyle
E e e
Evet çok yorucu.
anlarsa tabi
Çok fazla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar