İyi akşamlarınız olsun. Çekemeyen, kıskanç insanlarla nasıl başa çıkıyorsunuz?



Benim cevremde cok var o tiplerden cunku guzel ve zeki bulunurum her ortamda ozellikle de kizlar yapar cekememezligi bunu okuldaki en yakin arkadasim bile yapti tepkimi verdim sonuna kadar gittim kustu etti umrumda degil gerekirse yalniz kalirim ama kimse bana o gicikligi kiskancliktan dolayi icine biriken hirsi uygulayamaz bitiririm o kisiyi
Suskunluğumla tepki gösteririm :)
Açıkcası güler geçerim pek tepkiye değecek insanlar değiller.
İnsanlar seni çok kıskanır bilirsin mi 😱
İnsanlar beni çok kiskanmiyor :d
Ya taşvanlar 🐰
Tavşanlar beni değil ben onları kiskaniyorum manyak :d
Off çirkin kalpli 😤 ne anlarsın
Ahahah normal hayatında da böyle misin sen:d
Sen mavisin mi 😱 burnunda mı mavi
Mavi:(
Bilu 😱
Ahah manyak mısın ya sen
Çirkin kalpli 😢
Ya bir kere normal konuşsana :d
Seninlede konuşulmuyor be 😡
Ya normal konuş
Hiç konuşmam 😑 git burdan
Ahaha
Cevap
9Cevap
okulda çekemeyenim çok hepsini kudurtmak için herşeyi yapıyorum onların beni kıskanması hoşuma gidiyyo kıskanıyorlar ki onlardan daha üstünüm
Egon değil de keşke kendin konuşsaydin
Garip ama doğru haset insan çok neden öyleler ; galiba psikolojik bir durum
Onların çekememesi beni daha mutlu ediyor onların yapmadıklarını gözlerinin önünde başarmak çok güzel ve keyifli
Bir şey yapmama gerek yok, kıskanmaya devam etsin ben yoluma işime bakarım.
Onların tepkilerine tepki vermeyerek dene bunu :)
Başa cıkmiyorum catlasin nonoslar
kıskanmaya devam :) :)
Kıskandı ve en sevdiğimi aldı elimden...
hiç uğraşmam öylesiyle açıkçası
Hayatimdan def ediyorum
Iyice gozlerine sokarim mtlulugumu
Çekemeyen anten taksin
Tepkisiz kalarak tepki veriyorum kız ayool
Üzülüyorum. :)
Üzülmekle kalıyorsun yani öyle? 😊
Anladım :D
Umursamayarak
Daha yüksek kahkaha atarak
Mutlu değilim
No sense valla
Hiç takmayarak 😊
Bişey demiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar