Kıyafet yüzünden tartısıyoruz, ne düşünüyorsunuz?

Sevgilimle tartıştım. Konu kıyafet. Ben başörtülü biriyim. uygunsuz giyinmiyorum ama mesela deri ceketimin altına etek giyiyorum çıkıyorum üzerindeki ceket uzun olacak bunu kabul edemem diyor. İki yıldır kıyafetten tartışıyoruz.

İlk kez dedimki beni bohyle kalbul et dedim. etmem diyor ben doğru olanı istiyorum diyor... Haklı da. Kıskanıyorum ve üzerindeki uzun olmalı ceketin boyu okadr kısa olmamalı hatların ortada olmamalı diyor..

Bu zamana kadar hep bu yüzden tartıştık onunla.. beni sevsen istediğim gibi giyerdin diyor.. Ben bunları bana söyleyiş tarzını filan hiç beğenmiyorum.. Ben başörtülüyüm ve absürd giyinmiyorum ama upuzunda giyinmiyorum. Orta halliyim..

(Lütfen tesettür ölçüsünde değerlendiriniz..)

Ve dediki bana kabul edeceksin etmezsen biter dedi.Çok seviyorum ama kıyafetm yüzünden beni hiçe saymasına dayanamıyorum.. Ne düşünüyorsunuz? Ve bunları bana konuşturduğn için pişman olacaksın dedi.. şu an da benle konuşmuyor ben ise kırgınım:(
Güncellemeler
+1 yıl
Birinden bunun için vazgecmek..?

Ve sevgilini kabullenmemek?..Niyeeeee
Güncellemeler
+1 yıl
Mesaj yazmıs simdi...'uzun bir mesaj ve bitirdim artık özgürsün istedigin gibi gez diyor. ve çok ciddi...gecrekten çok ciddi...



:(
Kıyafet yüzünden tartısıyoruz, ne düşünüyorsunuz?
Cevapla