Gözyaşı dökmemeye yemin etmiştim. Asla ama asla gözümden damla yaş akmayacaktı. Duygularımı bastırmam gerektiğine inandım. Zaten hep yalnız ağladım o zamana dek. Yalnızlığı ben seçtim. Pişman değilim. Ama yalnız insanın tebessümü , kimin içini ısıtır ki? Tebessüm için sebep olması gerek. Benim sebebim yok. Oysa ağlamak için herhangi bir nedene ihtiyaç yoktur. Sırf bu kötü dünyada yaşıyorsun diye ağlayabilirsin.. Herkesin tebessümü samimi olmadığı gibi her ağlayanın gözünden düşen damla da gerçek değil. Evet buna inanıyorum. Tebessüm etmeyi sevmem. Şu ara içimden öyle bir ağlamak geliyor ki. Bağıra bağıra böyle. Tarifi yok... İnanılmaz bir üzüntü içinde olduğumu düşünüyorum. Ama aklımdaki tek şey, "NEDEN"... Eğer bu soruya cevap bulabilirsem , ya tam ağlarım. Ya da artık kendimi hayatın anlamsız boşluğuna bırakırım.. Görüşü okuduysan sen karar ver şimdi. Tebessümüm ve ağlamam gerçek mi , değil mi?
Neden diye vurguladığın yere senin söylediğin bir söz ile yanıt vereyim; "Sırf bu kötü dünyada yaşıyorsun diye ağlayabilirsin" Ve bu gözyaşları seni gerçekleri yapar.
Bakış açısıyla alakalı aslında. Benim aklımdaki neden e beklediğim cevap bu değil. Senin bana vermiş olduğun cevap beni sadece boşluğa bırakabilir. "Neden"bende şahıs meselesi. Dünyanın kötü olmasına sözüm yok. Doğrudur. Ama onun için dökülen gözyaşları eskide kaldı.
Yeniden doğduğumu düşündüğüm dünyam , kıyametim oldu.
Böyle düşünürsek daha makul olur. Yorumun için bin teşekkür 🙏
Güzel tespit. Bazen gerçekten güldüğümü düşünmüyorum. İçimdeki hüzünün üstünü örtmek için gülüyorum. Bir nevi kamuflaj... Kimsenin beni ağlarken görmesini istemiyorum...
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Her ağlayan güçsüz değildir. Tıpkı her gülenin mutlu olmadığı gibi! Tebessümünüz ve gözyaşlarınız ne kadar gerçekçi?
En İyi Cevaplar